چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آئین آغاز سالتحصیلی مدرسه الراضیه همدان

حوزه/ مدیرحوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: حوزه مسیری باشکوه و دارای چالش است که طلاب با برنامه ریزی و عزم و اراده قوی می توانند به موفقیت برسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، ام کلثوم امیدی در آیین آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه الراضیه(س) اسدآباد، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید خصوصاً به طلاب جدیدالورود، گفت: افتخار سربازی امام عصر(عج) توفیق بسیار بزرگی است که شامل هر فردی نمی شود، بنابراین بر خود ببالید که در یک مسیر روشن قرار گرفته اید.

وی در ادامه تصریح کرد: این مسیر طلبگی راه پرشوری است که فراز و نشیب های بسیاری دارد و اگر انگیزه و اراده قوی داشته باشید، با تحصیل در حوزه می توانید یک مبلغ توانا، یک پژوهشگر موفق و یک طلبه نمونه باشید، به شرطی که هدف های کوتاه مدت و بلندمدت خود را مشخص کنید.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان بیان کرد: با برنامه ریزی و هدف گزاری صحیح و استفاده بهینه از زمان و همچنین با اراده قوی می توانید به اهداف والا برسید زیرا که انسان در روی زمین خلیفه الله و جانشین خداوند است و می تواند با توکل بر خداوند بر هر کاری قادر باشد.

وی در پایان افزود: توصیه اکید به طلاب می شود که فرصت ها را غنیمت بدانید و به مطالعه هدفمند کتاب های شهید مطهری(ره) و زندگی نامه بزرگان و علمای دین در برنامه روزانه و مستمر خود بپردازید.

شایان ذکر است، از برنامه های اجرا شده در این مراسم، خیرمقدم گویی خانم ضحاکی آراسته مدیر مدرسه علمیه الراضیه(س)، پخش کلیپ و ذکر مصیبت و توسل به ساحت  امام حسین(ع) بود و در پایان نیز از همه شرکت کنندگان با اهدای بسته فرهنگی و غذای نذری پذیرایی به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha