پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نشست ـآنلاین بانوی طلبه همدان

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: نشست آنلاین «رسالت یک بانوی طلبه» با محوریت «نقش حوزه های علمیه خواهران در تمدن سازی دینی» برگزار می شود.

مریم جان جان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، از برگزاری نشست مجازی، در ایام آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ با عنوان «رسالت یک بانوی طلبه» با حضور حجت الاسلام والمسلمین رجبی، عضو شورای عالی حوزه علمیه و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خبر داد.

وی ادامه داد: این نشست، با همکاری روابط عمومی و  فناوری اطلاعات مرکز مدیریت و همچنین روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ۲۵ شهریور ۹۹ از ساعت ۱۸ عصر از طریق لینک live.whc.ir/Hamedan برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران استان همدان گفت: با برنامه ریزی و اندیشه درست، در همان ابتدای سال تحصیلی می توانیم در همه زمینه های تمدن‌سازی و رشد طلاب قوی‌تر ورود کنیم و افق های پیش رو را بیش از پیش ترسیم کنیم.

وی با تأکید بر اینکه جهان در حال تحول و دشمن همچنان در تکاپو است، افزود: حوزه های علمیه خواهران با توجه به اینکه رسالت مادر سادات حضرت فاطمه زهرا(س) را بردوش می کشند، به عنوان پرچمداران تمدن سازی دینی و اسلامی، باید مقاوم تر از گذشته حرکت کنند و برای تربیت طلاب پویا و تمدن ساز برنامه ریزی مطلوب ارائه نمایند.

خانم جان جان تصریح کرد: امروزه با توجه به رسالت سنگین حوزه های علمیه خواهران به ویژه در عرصه قشر بانوان جامعه، با کشف استعدادهای درخشان طلاب و به فعلیت در آوردن آن تا قله های سترگ، در راه تحول بنیادین و تمدن ساز می توان حرکت کرد.

وی در پایان با اشاره به مخاطبین این نشست که طلاب، اساتید، مدیران، مبلغین و غیره در سراسر کشور هستند، افزود: با هماهنگی فناوری اطلاعات مرکز مدیریت، بستر استفاده همه طلاب از این نشست فراهم شده است و از همه فعالین فرهنگی عرصه خدمت در مکتب امام زمان(عج) درخواست می شود، اطلاع رسانی‌های گسترده جهت حضور حداکثری و بهره مندی از مباحث مطرح شده در این نشست را فراهم کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha