پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فغانی

حوزه/ به همت معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قزوین، دوره آموزش تولید محتوای دینی در فضای مجازی برای دو گروه از مبلغین و مبلغات طرح امین به صورت مجزا و با رعایت آیین نامه های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، صبح امروز به همت معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قزوین، دوره آموزش تولید محتوای دینی در فضای مجازی برای دو گروه از مبلغین و مبلغات طرح امین به صورت مجزا و با رعایت آیین نامه های بهداشتی در سالن اجتماعات حوزه علمیه قروین برگزار شد.

در ابتدای این دوره، حجت الاسلام فغانی، معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه قزوین ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش، گفت: مبلغین و مبلغات باید با الگوگیری از امام حسین(ع) که جانش را نثار راه تبلیغ دین اسلام کرد با دغدغه مندی و انگیزه مضاعف در مدارس، به تربیت و تقویت باورهای دینی دانش آموزان بپردازند.

وی افزود: این همه معارف دینی که امروزه در اختیار ما است، حاصل زحمات انبیاء، اولیا و عالمان بزرگی است که عمر خود را در راه اعتلای پرچم دین و دین داری صرف نموده اند و سخاوتمندانه، حاصل تلاش های خود را در اختیار گذاشتند لذا ما وامدار زحمات ایشان هستیم که تا دل های تشنه نسل های پس از خود را سیراب کنیم.

حجت الاسلام فغانی عنوان کرد: امروزه شرایط به گونه‌ای شده است که روز به روز، تعداد کاربران فضای مجازی از طرق مختلف بیشتر می‌شود؛ طبیعتاً در این فضا به دلیل گستردگی که دارد، باید تبلیغ بیشتری از دین و مفاهیم قرآنی داشته باشیم.

وی خطاب به طلاب، گفت: با توجه به شیوع کرونا اهمیت استفاده حداکثری از فضای مجازی در تبلیغ دو چندان شده است، شما عزیزان بحث تبلیغ را علاوه بر اینکه به صورت حضوری در مدارس انجام می دهید باید تبلیغ در فضای مجازی را نیز در فعالیت های خود قرار دهید و با هماهنگی مدیران در شبکه شاد نیز عضو شده و فعالیت کنید.

حجت الاسلام فغانی تصریح کرد: در تولید محتوای دینی باید موضوع متناسب با نیاز دانش آموزان انتخاب شود و انتخاب عنوان مناسب و جذاب مخاطب را ترغیب می کند تا از محتوای ارائه شده بهره لازم و کافی را ببرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha