جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رضایی افتتاحیه

حجت الاسلام علی اصغر رضایی در مراسم افتتاحیه سال تحصیلی حوزه علمیه قزوین گفت: امسال نسبت به پارسال میزان جذب طلاب افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزار خبرگزاری حوزه در قزوین، مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه استان قزوین، صبح امروز در مدرسه تاریخی سردارین با حضور حجت الاسلام والمسلمین عابدینی، رئیس شورای حوزه علمیه استان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام علی اصغر رضایی، اظهار کرد: امسال نسبت به پارسال میزان جذب طلاب افزایش یافته است و تقریبا ۱۶۰ داوطلب در مصاحبه شرکت کردند که از این تعداد ۱۲۰ نفر پذیرش شدند.

معاون آموزش حوزه علمیه استان قزوین در خصوص نحوه شروع سال تحصیلی و برگزاری کلاس‌ها تصریح کرد: کلاسهای حوزه علمیه قزوین از ۱۶ شهریور آغاز شده و بنای اولیه این بود که کلاس‌ها به شکل حضوری برگزار شود، چون در صورت برگزاری کلاس ها به صورت مجازی ارتباط مفید و مؤثر میان طلاب و اساتید در فضای مجازی حاصل نمی‌شود.

وی اعلام کرد: به دنبال شیوع کرونا قرار شد کلاس‌های طلاب پایه اول با رعایت پروتکل‌ها بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به شکل حضوری در حال برگزاری است و سایر کلاس‌ها اگر حضوری نشد به سه نحو آنلاین- حضوری، آنلاین - تصویری یا آنلاین- غیر تصویری برگزار می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha