سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
عابدینی

حوزه/ امام جمعه قزوین در دیدار مدیرکل و معاونین سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین گفت: روحانیون می‌توانند پل ارتباطی مدرسه با جامعه باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در دیدار مدیرکل و معاونین سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین اظهار کرد: در مسیر خیر، جلب اعتماد مردم مهمترین مؤلفه محسوب می‌شود و اعتمادسازی می‌باید دغدغه اصلی در این عرصه باشد. 

وی تصریح کرد: برای اعتمادسازی لازم است خیران به صورت عملی ببینند که مسئولان و متولیان امر به امر خیری اعتقاد راسخ دارند و خودشان نیز در این عرصه پای کار هستند و در امر خیر علاوه بر کار سازمانی مشارکت شخصی نیز دارند. 

امام جمعه قزوین با بیان اینکه روحانیون می‌توانند پل ارتباطی مدرسه با جامعه باشند، خاطرنشان کرد: برای اینکه روحانیون، ائمه جمعه و جماعت بتوانند پل ارتباطی مدارس با جامعه شوند، لازم است ارتباط تنگاتنگی بین آنها ایجاد شود تا روحانیون مشکلات و کمک‌های لازم در این عرصه را به مردم منتقل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: از نظر معنوی و ایمانی در مساجد باید آموزش جدی گرفته شود و در مدارس نیز اهمیت مساجد بیش از پیش تبیین شود تا شاهد حضور بیشتر جوانان در مساجد باشیم و اگر این امر محقق شود عرصه خیر نیز تقویت خواهد شد. 

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha