شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ارتش

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: مجاهدت فرهنگی براساس گفتمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب در کشور به ویژه استان کردستان مورد توجه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، فرماندهان لشکر ۲۸ کردستان امروز با حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی دیدار و گفت‌وگو کردند.

نماینده ولی فقیه در کردستان در این دیدار اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب تاکید بسیار فراوانی بر حفظ کرامت جوانان، نخبگان و مردم استان کردستان داشته و دارند و این موارد را به بنده یادآوری فرموده اند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی ادامه داد: بنابراین مجاهدت فرهنگی براساس گفتمان امام راحل و رهبر معظم انقلاب در کشور به ویژه استان کردستان مورد توجه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خوشبختانه در ایام دوران دفاع مقدس مدتی در استان کردستان افتخار خدمت به انقلاب و نظام را داشته ام و آشنایی خوبی به این خطه دارم و بی شک این تجربه می تواند در رسیدن به اهداف مورد نظر یاری گر ما باشد.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: زحمات ارتش در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و دوران پس از جنگ بر کسی پوشیده نیست و خدمات درخشان آنها همیشه دیده شده است.

در ادامه این دیدار، امیر سرتیپ حمیدرضا رحمت پور عنوان کرد: ارتش جمهوری اسلامی در طول دفاع مقدس و بعد از آن هم شهدای زیادی تقدیم این انقلاب کرده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ پیاده کردستان گفت: دیدار امروز ما با نماینده ولی فقیه در استان کردستان به معنای تجدید بیعت دوباره با رهبر معظم انقلاب اسلامی می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha