جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: وظیفه و فلسفه وجودی نماینده ولی فقیه در استان‌ها، کار اجرایی نیست، بلکه وظیفه نماینده ولی فقیه انجام فعالیت‌های دینی و فرهنگی و حمایت از آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در دیدار مدیرکل و معاونین اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان اظهار داشت: وظیفه و فلسفه وجودی نماینده ولی فقیه در استان‌ها، کار اجرایی نیست، بلکه وظیفه نماینده ولی فقیه انجام فعالیت های دینی و فرهنگی و حمایت از آن است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: رسالت و شالوده اصلی هر مسئول و مدیری خدمت به جامعه و مردم است و در این مسیر باید تمام تلاش خود را برای رسیدن به این مهم معطوف داریم.

وی ادامه داد: فعالیت‌های فرهنگی نیازمند عزم و همکاری جدی همه مسئولان و متولیان فرهنگی است و بی گمان با همدلی و همکاری می‌ توان برای تحقق این اهداف تلاش کرد.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام احمد حاتمیان ضمن تبریک به حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی به عنوان نماینده جدید ولی فقیه در استان کردستان، گفت: امیدواریم که حضور نماینده جدید ولی فقیه در استان کردستان منشأ خیر و برکت برای این خطه باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان ادامه داد: تبلیغات اسلامی کردستان براساس مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی و با همکاری و تعامل حضرتعالی برنامه های فرهنگی بسیاری برای انجام در این استان دارد.

حجت الاسلام حاتمیان در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: سفر مقام معظم رهبری به کردستان زمینه اتفاقات مهم و ارزشمندی در حوزه فرهنگی در این استان شد، در این سفر پرخیر و برکت شاهد آغاز ساخت مجتمع های فرهنگی نور، دارالقرآن کریم و... بودیم.

وی در ادامه سخنان خود گفت: هم اکنون در ۱۰ شهرستان استان کردستان، اداره تبلیغات اسلامی فعال و مشغول ارائه خدمات فرهنگی، دینی و قرآنی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در پایان سخنان خود گفت: برای آشنایی بیشتر با تشکل های وابسته به تبلیغات اسلامی و نیز روحانیون این خطه، پیشنهاد می شود که نماینده ولی فقیه در استان کردستان در هفته جاری نشستی با این عزیزان در مجتمع فرهنگی «نور» این شهر داشته باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha