چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/دیدار مدیر حوزه علمیه استان و اساتید حوزوی با نماینده جدید ولی فقیه در کردستان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: یکی از افتخارات جمهوری اسلامی برگزاری انتخابات آزاد و مردمی است که این امر نشانه مردم‌سالاری دینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخابات مرحله دوم در حوزه انتخابیه شهرستان بیجار، اظهار داشت: یکی از افتخارات جمهوری اسلامی برگزاری انتخابات آزاد و مردمی است که این امر نشانه مردم‌سالاری دینی است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: از کاندیداها درخواست داریم که برابر با نص صریح قانون کارهای تبلیغاتی خود را انجام دهند و در ضمن از دادن وعده های غیرممکن به شدت پرهیز کنند.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی ادامه داد: از سوی دیگر مردم باید با بصیرت سیاسی و انقلابی که دارند زمینه برگزاری یک انتخابات پرشور و سالم را مهیا کنند، زیرا این امر زمینه ساز استحکام بیشتر این نظام در برابر دشمنان خواهد شد.

وی بیان کرد: از نماینده ای که در این رقابت ها پیروز می شود و به مجلس شورای اسلامی راه پیدا می کند، می خواهیم که مردم را ولی نعمت خود بداند و از هیچ کوششی برای خدمت به جامعه کوتاهی نکند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه کسانی که از فیلتر شورای نگهبان رد می‌شوند، دارای صلاحیت هستند، افزود: مردم باید فردی را انتخاب کنند که علاوه بر تخصص دارای تعهد به ملت و انقلاب باشد و در راستای اهداف عالیه این نظام الهی قدم بردارد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی در پایان اظهار کرد: از رأی دهندگان می خواهیم که با شناخت و بصیرت کامل نامزد اصلح و شایسته را انتخاب کنند تا ان شاء الله منتخبشان در مجلس از توانایی احقاق حقوق آنها برآید.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha