یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
دیدار

حوزه/ فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی همواره مهم‌ترین رویکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تلاش در راستای تأمین و ارتقای امنیت و آسایش مردم، تقویت ارزش ‌های دینی و انقلابی و خدمتگزاری بی‌منت به مردم بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سردار سید صادق حسینی ظهر امروز با نماینده ولی فقیه در استان کردستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در این دیدار اظهار کرد: سپاه پاسداران همیشه به عنوان بازوان توانمند نماینده ولی فقیه در استانها حضور داشته و امروز نیز سپاه بیت المقدس در خدمت نماینده جدید ولی فقیه در کردستان است.

سردار حسینی در ادامه بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تقویت‌کننده مسیر ولایت و پشتیبان مطالبات مقام معظم رهبری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: نیروهای انقلابی سپاه پاسداران همواره خود را موظف به پاسداری و صیانت از ارزشهای اسلامی و انقلابی می دانند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی همواره مهم‌ترین رویکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تلاش در راستای تامین و ارتقای امنیت و آسایش مردم، تقویت ارزش ‌های دینی و انقلابی و خدمتگزاری بی‌منت به مردم بوده است.

سردار حسینی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: سپاه نهادی انقلابی، فرهنگی، نظامی و جهادی بوده و در حوزه‌های مختلف به مردم خدمات ارائه می‌دهد و این امر را در حوادث طبیعی همانند زلزله، سیل و... عملا نشان داده است.

براساس این گزارش در این دیدار، حجت‌الاسلام علی جعفرنژاد، مسئول نماینده ولی فقیه و نیروهای ستادی سپاه بیت‌المقدس «سردار حسینی» را همراهی می کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha