جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبریز

حوزه / نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با صدور پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی به عنوان نماینده ولی فقیه در کردستان و رئیس مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه در تبریز ، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم با صدور پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان کردستان و رئیس مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

باسمه تعالی

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ عبدالرضا پورذهبی

نماینده محترم ولی فقیه در استان کردستان و مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور

با سلام و تحیات

انتصاب شایسته حضرتعالی به عنوان نماینده ولی فقیه در استان کردستان و مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از سوی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) که بیانگر تعهد، علم و تقوا و روحیه مردمی و خدمتگزاری حضرتعالی در صحنه های مختلف خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

بی تردید حسن اعتماد معظم له به حضور شما در کردستان که ویژگی های برجسته مردم شریف آن منطقه در پشتیبانی از نیروهای مجاهد و نقش آفرینی های آنها در جنگ تحمیلی و مقابله با ضدانقلاب و همچنین ایمان و ارادت مردمان کُرد به اهل‌بیت پیامبر اعظم علیهم‌السلام و وفاداری آنان به نظام جمهوری اسلامی، تسهیل گر حرکت در مسیر فرهنگ و بصیرت فرهنگی و گامی ارزشمند برای رسیدن به اهداف عالیه نظام خواهد بود.

با آرزوی توفیقات روز افزون؛ سربلندی جنابعالی در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عجل اللّه تعالی فرجه الشریف) و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای تبیین حقایق هدایت دینی و سیاسی با تکریم علمای دینی و همفکری با زبدگان، نخبگان و همدلی با جوانان را، از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم./

سید محمدعلی آل هاشم

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی

و امام جمعه تبریز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha