پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تبریز

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی با حضور در صدا و سیمای مرکز استان ضمن تقدیر از تعامل و همکاری این مجموعه با اداره کل اوقاف، از تلاش های این مرکز در تبلیغ و ترویج فرهنگ غنی وقف و ارتقای جایگاه بقاع متبرکه تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی با حضور در صدا و سیمای مرکز استان و دیدار با مهندس مرتضی صفری ضمن تقدیر از تعامل و همکاری این مجموعه با اداره کل اوقاف و امور خیریه، با اهدای لوحی از تلاش های این مرکز در تبلیغ و ترویج فرهنگ غنی وقف و ارتقای جایگاه بقاع متبرکه تقدیر و تشکر کرد. 

در بخشی از این لوح آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

تاریخ و فرهنگ ما وامدار خیراندیشی واقفانی است که جهان را به دور از فقر و جهل و محرومیت می خواستند مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

برادر ارجمند جناب آقای دکتر صفری

مدیرکل محترم صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی 

در جامعه ای که دانایی، توانایی است، نقش بی بدیل اصحاب رسانه و اطلاع رسانی صحیح بی همتا می باشد. گسترش فرهنگ وقف این سنت حسنه و نیکوی نبوی(ص) و نیز ارتقاء جایگاه امامزادگان، این فرزندان بزرگوار اهل بیت علیه السلام در جامعه مرهون زحمات بی بدیل و بدون شائبه شما عزیزان بوده، هست و خواهد بود. بدون شک همراهی اصحاب محترم رسانه در این زمینه اثربخشی فراوان دارد.

بر خود وظیفه می دانم از تلاش های مجدانه جنابعالی در حوزه تبلیغ و ترویج فرهنگ غنی وقف و معرفی و ارتقای جایگاه بقاع متبرکه استان آذربایجان شرقی و نیز نشر معارف و فرهنگ قرآنی صمیمانه تقدیر و تشکر نمایم.

رجاء واثق دارم این تعامل سازنده می تواند دورنمای روشنی را ترسیم و فرداهای بهتر برای استان عزیز و میهن اسلامی مان رقم زند. توفیقات روزافزون جنابعالی را در جهت خدمت به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و امت شهیدپرور تحت رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت نمایم. 

سید شهاب الدین حسینی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha