چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تبریز

حوزه / دروس خارج فقه و اصول حوزه علمیه آذربایجان شرقی پس از یک وقفه طولانی به دلیل شرایط بیماری کرونا دوباره آغاز شد.

حجت الاسلام محمدعلی صادقیان، مدیر مدرسه علمیه طالبیه تبریز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تبریز، گفت: دروس خارج فقه و اصول حوزه علمیه آذربایجان شرقی پس از یک وقفه طولانی به دلیل شرایط بیماری کرونا و دروس سطح دو و سه این مدرسه به صورت تلفیقی(حضوری و آنلاین)، صبح امروز آغاز شد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط کنونی(بیماری کرونا) کلاس های طلاب بومی(شهر تبریز) به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی و کلاس های طلاب شهرستان به صورت مجازی(آنلاین) همزمان با کلاس‌های حضوری با نظارت معاونت آموزش این مدرسه  برگزار می شود.

مدیر مدرسه علمیه طالبیه تبریز افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در روزهای نخست اسفندماه سال ۹۸ دروس خارج فقه و اصول این مدرسه تعطیل و دیگر سطوح برای رعایت بهداشت و پروتکل های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، به صورت مجازی برگزار شد.

وی ادامه داد : برخی از دروس مدرسه علمیه طالبیه تبریز در زمان تعطیلی به صورت مجازی و ارسال فایل صوتی در گروه های درسی استادان در شبکه های اجتماعی برگزار شد، اما نفس حضور در فضای مدارس و بهره از حضور استاد قطعا اهمیت و برکات بیشتری خواهد داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha