پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام نعمت زاده به رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در محیط حوزه علمیه تاکید کرد و گفت: نیروهای مذهبی و قشر متدین باید از مقام معظم رهبری الگو گرفته و با ماسک و سایر دستورالعمل‌های بهداشتی در اجتماع حاضر باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام علی نعمت زاده، امام جمعه مرند در افتتاحیه سال تحصیلی جدید حوزه خواهران مرند در جمع کادر، اساتید و طلاب ایشان ضمن تسلیت ایام عزای حسینی  و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: هیچ چیز جای آموزش حضوری را نمی گیرد اما با این حال اجباری در حضور در کلاسها نیست و هر کس باید براساس وظیفه به ضوابط عمل نماید.

امام جمعه مرند به رعایت بیشتر پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در محیط حوزه علمیه تاکید کرد و افزود: نیروهای مذهبی و قشر متدین باید از مقام معظم رهبری الگو گرفته و با ماسک و سایر دستورالعملهای بهداشتی در اجتماع حاضر باشند.

حجت الاسلام نعمت زاده افزود: حوزویان و دینداران نباید کاری کنند که تعریف شود علم ضد دین است، بلکه باید نشان دهند دین عین قانون است و با ضوابط عمل نمایند.

امام جمعه مرند افزود:  بیشتر ما گرفتار ویروس های اخلاقی هستیم که ماه محرم و صفر بهترین فرصت تهذیب و خودسازی است و طلاب با تاسی به سیره بزرگان به قرائت زیارت عاشورا اهتمام نموده و رفتار خود را حسینی کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha