پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام ایرانی نشست صمیمی با اساتید و طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) صحنه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: فرهنگ عاشورا، فرهنگ تحول و پیروزی فضائل اخلاقی و شجاعت، بر رذالت و بی اخلاقی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام ایرانی صبح امروز در نشست صمیمی با اساتید و طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) صحنه پس از تلاوت آیاتی از قرآن و ذکر مصیبت عزای حسینی، با اشاره به فرهنگ غنی عاشورا، اظهار داشت: یکی از ارزش‌های والای اسلام، همین تجمعات مبارک، حول تعظیم شعائرالله است.

حجت الاسلام ایرانی در ادامه با بیان اینکه ائمه معصومین(ع) آیینه تمام نمای مظهر لطف الهی و بهترین سرمشق برای تقرب به درگاه پروردگار هستند، گفت: در عصر غیبت، این علمای ربانی هستند که با حقیقت اسلام ناب محمدی آشنا بوده و شما طلاب را به الگوگیری از علمای بزرگ، خصوصا امامین انقلاب، توصیه می کنند.

وی تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک موهبت الهی است و هر گونه تلاش برای تقویت این شجره طیبه، به مثابه یک اقدام الهی است.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه ضمن آرزوی موفقیت، معنویت و سلامت برای طلاب جوان در سال تحصیلی، عنوان داشت: تحصیل علوم آل محمد(ع)، اگر با قصد قربت و خودسازی صورت بگیرد، در خود انسان مایه خودسازی و سپس برای جامعه منشأ خیرات و برکات خواهد بود.

در پایان این نشست صمیمی، حجت الاسلام ایرانی با اهدای لوح تقدیر و هدیه به طلاب نخبه و جهادی درگیر با ویروس کرونا، از تلاش طلاب ممتاز طی سال تحصیلی گذشته و ایام تحصیل مجازی نیز تقدیر بعمل آورد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha