چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری امام جمعه گیلانغرب

حوزه/ امام جمعه گیلانغرب با بیان اینکه استمرار برخورد انقلابی با مفسدان اقتصادی امیدبخش است، گفت: برگزاری دادگاه‌های ویژه اقتصادی، روح امید به زندگی را در مردم زنده و زمینه ساز عدالت قضائی است.

حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه ریشه تمام مفاسد در جامعه نتیجۀ ثروت های حرام است، اظهار داشت: هتک حرمت حضرت سیدالشهدا(ع) توسط یزیدیان در روز عاشورا، نتیجه لقمه های حرام بود.

امام جمعه گیلانغرب ادامه داد: عدم قوانین محکم، اجرای ضعیف در نظارت ها، میدان را برای اخلالگران و مفسدان اقتصادی در انجام تخلفات سنگین و گسترده مهیا نموده است.

وی تصریح کرد: اقدام انقلابی و برخورد عادلانه دستگاه قضا با اخلالگران اقتصادی، اتمام حجت نظام اسلامی با کسانی است که فکری جز دست اندازی به بیت المال را ندارند.

حجت الاسلام خاص امیری بیان کرد: با تدبیر و نظارت دلسوزانه دولت و همکاری سازمان بازرسی قوۀ قضائیه، در کمترین زمان ممکن می شود، عرصه را بر متخلفین بست.

امام جمعه گیلانغرب با بیان اینکه استمرار برخورد انقلابی با مفسدان اقتصادی امیدبخش است، ادامه داد: برگزاری دادگاه‌های ویژه اقتصادی، روح امید به زندگی را در مردم زنده و زمینه ساز عدالت قضائی است.

حجت الاسلام خاص امیری اظهار داشت: وقتی که عده‌ای فرصت طلب با ضعف قوانین، شبکه رانتخواری و مافیای هزار فامیل، به بهترین اطلاعات محرمانۀ اقتصادی و بازار دست پیدا می کند، اینجاست که قوۀ قضائیه به عنوان مدعی العموم، باید وارد میدان برخورد قاطعانه شود.

حجت الاسلام خاص امیری خاطرنشان کرد: حمایت همه جانبۀ رهبری حکیم از اقدامات انقلابی قوۀ قضائیه، در راستای برخورد اسلامی با متخلفین دانه درشت و مفسدان اقتصادی، یکی از خواسته های اصلی مردم بوده و هست.

امام جمعه گیلانغرب در پایان گفت: فاصله طبقاتی که بین فقیر و غنی ایجاد می شود، محصول عدم نظارت بر فرصت ها و اطلاعات اقتصادی است که به صورت رانت در اختیار عده ای خاص قرار می گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha