جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 917625
۱۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷
امام جمعه تبریز

حوزه / نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در مراسم توزیع 2 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان تبریز، بر ضرورت استمرار کمک به محرومان و آسیب دیدگان از کرونا تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، عصر امروز در مراسم توزیع ۲ هزار بسته معیشتی در مسجد حضرت محمد(ص) شهرک امام(ره) تبریز با بیان اینکه باید در این شرایط دستگیر و یاریگر یکدیگر باشیم تا مشکلات موجود به لطف خدا برطرف شود، اظهار کرد: در این شرایط کرونایی توجه بسیار زیادی به نیازمندان داشته باشیم و نگذاریم این عزیزان در مضیقه باشند .

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله مدنی(ره) ادامه داد: بعد از ۴۰ سال، اسم ایشان هنوز از یادها نرفته و در دلها جریان دارد، چرا که اخلاص، تواضع و مردمداری این شهید والا مقام در خاطر مردم ثبت شده است.

امام جمعه تبریز  به بازگشایی مدارس هم اشاره کرد و گفت: از فردا به لطف خد مدارس باز می شوند، لذا باید توجه کنیم خانواده هایی که واقعا نیازمند هستند و توان تهیه لوازالتحریر را ندارند به آنها کمک رسانی انجام شود.

حجت الاسلام علی طالبی، مسئول مرکز نیکوکاری شهرک امام(ره) تبریز هم گفت: در این مرحله از کمک های مومنانه تعداد ۲ هزار بسته معیشتی به ارزش بیش از ۳۰۰میلیون تومان برای توزیع بین خانواده‌های نیازمند و مددجوی کمیته امداد توزیع می شود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha