پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام حسن شعبانی

حوزه / مدیر کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: نیاز جامعه امروز به کمک‌های مومنانه و جهادی کمتر از اوایل شیوع کرونا نیست.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام حسن شعبانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران، گفت: از موج اول کرونا تا امروز، قشرهای مختلف مردم در کنار دولت و حاکمیت، اقدامات مؤثر و مهمی در خصوص مقابله با شیوع کرونا انجام داده اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: از جمله این اقدامات، می‌توان به کمک رسانی به افراد آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا، فرهنگ سازی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، سم زدایی و کمک به کادر درمان اشاره کرد.

وی افزود: امروز نزدیک به ۹ ماه از شیوع ویروس کرونا می‌گذرد و نیاز بخش‌هایی از جامعه به کمک رسانی بیشتر از روزها و ماه‌های اولیه است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی توضیح داد: اکنون اقتصاد کلان کشور درگیر بوده و بدین ترتیب، طبیعی است که قشرهای آسیب پذیر بیشتر در تنگنا باشند.

وی ادامه داد: در زمان شیوع ویروس کرونا، گروه‌های جهادی طلاب، هیأت مذهبی، مساجد و انجمن‌های اسلامی، کانون‌های فرهنگی، امامان جماعت مساجد، امامان محله و مؤسسات قرآنی نقش آفرین بودند و امروزه نیز نیاز است که در قالب گروه‌های جهادی، بیشتر احساس وظیفه کرده و در این عرصه گام بردارند تا بتوانیم از این مرحله نیز عبور کنیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha