پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تبریز

حوزه/ به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) مراغه بسته های معیشتی در قالب کمک های مؤمنانه در میان خانواده های نیازمند شهرستان مراغه توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) مراغه در دهه سوم ماه محرم، ۷۲ بسته کمک معیشتی شامل اقلام و کالاهای مورد نیاز اساسی سبد مصرفی خانوارها تهیه و در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

خانم حیدری، معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) مراغه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه  در تبریز، با اشاره به فعالیت بانوان طلبه به منظور مقابله با بیماری کرونا در سطح شهرستان مراغه، اظهار داشت: در زمان شیوع ویروس کرونا، طلاب و کادر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) مراغه در راستای تأمین سلامت مردم و بهداشت عمومی و مقابله با شیوع ویروس کرونا، با راه اندازی کارگاه تولید ماسک در منازل خود و یا همکاری با نهادهای مرتبط و تهیه بسته های معیشتی و توزیع آن بین خانواده نیازمند در این امر خداپسندانه شرکت کردند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) مراغه در پایان گفت: طلاب از تهدید ویروس کرونا به نحو مطلوب استفاده کردند و آن را به فرصتی برای استفاده از روش‌های جدید تحصیل تبدیل کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha