جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تبریز

حوزه / در آستانه ماه محرم و در قالب رزمایش همدلی و کمک مومنانه، طرح "احسان و اکرام حسینی" به همت مرکز خدمات حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، با شیوع ویروس کرونا، مرکز خدمات حوزه  علمیه استان آذربایجان شرقی در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری در برگزاری نهضت احسان و تعاون، اقدام به برگزاری طرح احسان و اکرام حسینی اقدام کرده است.

به همین منظور در آستانه ماه محرم، طرح احسان و اکرام حسینی با توزیع بیش از ۷۰۰ بسته معیشتی و غذایی تهیه و در بین آسیب دیدگان کرونا توزیع شد.

حجت الاسلام فرهاد عابدی، معاون امور اجرایی و جذب منابع مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان شرقی گفت: مرکز خدمات حوزه استان، در مرحله اول رزمایش، بیش از ۴۰۰۰ بسته معیشتی با همکاری مرکز نیکوکاری رضوان و موسسه فرهنگی سبحان و با همت خیرین نیک اندیش تهیه و  بین اقشار مختلف در سراسر استان پخش کرد.

وی ادامه داد: مرحله دوم رزمایش با عنوان "طرح احسان و اکرام حسینی"، در مناطق و کم برخوردار تبریز و برخی از شهرستان های استان در حال برگزاری است.

حجت الاسلام عابدی افزود: هر خانواده اگر بتواند یک خانواده از همسایه و یا خویشاوندان نیازمند خود را تا پایان این بیماری یاری کند به لطف و فضل الهی کرونا را با سربلندی شکست داده و افتخاری دیگر در احسان و همدلی در ایران اسلامی رقم خواهد خورد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha