جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حسینی

حوزه / مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از آغاز اجرای طرح شهید سلیمانی، همزمان با هفته بسیج با شعار "راه سلیمانی از کوچه خدمت به محرومین می‌گذرد"، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از  تبریز، حجت الاسلام شهاب الدین حسینی، امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باتوجه به آغاز هفته بسیج و تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تداوم کمک‌های مومنانه و دستگیری از آسیب دیدگان از کرونا، سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، اجرای طرح "شهید سردار سلیمانی" را کلید زده و به استان‌ها ابلاغ کرده است.

وی با بیان این‌که این طرح از یکم آذر همزمان با هفته بسیج آغاز شده و تا ۱۳ دی سالروز "شهادت سپهبد سردار سلیمانی" در استان ادامه خواهد داشت، افزود: هدف اصلی این طرح کمک به نیازمندان، با استفاده‌ی حداکثری از ظرفیت موقوفات، مشارکت‌های مردمی و کمک‌های خیران است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان با بیان این‌که شورای هماهنگی امور خیریه در سراسر استان و همچنین مراکز افق نیز در این رابطه پیشگام خواهند بود، ادامه داد: در راستای پیوست فرهنگی طرح نیز به تمامی بسته‌های ارزاق که از اداره کل اوقاف، به سراسر استان ارسال خواهد شد، ادعیه‌ها و تصاویر سردار سلیمانی نصب می‌شود.

وی با بیان این‌که اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در راستای اجرای این طرح، با تمام ظرفیت و با استفاده حداکثری از نیات موقوفات، کمک‌های خیران و مشارکت‌های مردمی وارد میدان می‌شود، افزود: هر بسته معیشتی شامل ۳۵۰ هزار تومان ارزاق با کیفیت و داخلی بوده و بین نیازمندان سراسر استان توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: در کنار بسته‌های معیشتی، لباس گرم، وسایل گرمایشی، گوشت قربانی و گوشت مرغ، ماسک و ضدعفونی کننده نیز تهیه و توزیع شده و همچنین غذای گرم در آستان مطهر امام زادگان(ع)، طبخ و بین نیازمندان پخش خواهد شد.

وی، درپایان گفت با توجه به اینکه اطعام وتوضیع غذا درفرهنگ اسلام موضعیت داشته وسیره اهل بیت علیهم اسلام نیز مویداین مطلب میباشد ،تاانجاکه شخصا کوله بار غذارا به دوش گرفته وبه دست نیازمندان میرساندندف ضروریست باهمکاری ومشارکت گروه های جهادی، طبخ وتوضیح غذای گرم (مخصوصا بین مناطق کم برخوردار) در دستور کار قرار گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha