چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تبریز

حوزه/ اداره کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی در پیامی ضمن گرامیداشت هفته بسیج، تاکید کرد: بسیج و فرهنگ بسیجی لازمه حیات انقلاب اسلامی است چنانکه شهادت حاج قاسم سلیمانی که نمود کامل یک بسیجی بود به دست رئیس جمهور جنایتکار آمریکا نشان داد که تا چه حد این فرهنگ عظیم، پویا و زنده باقی مانده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی در پیامی ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج، تأکید کرد: بسیج و فرهنگ بسیجی لازمه حیات انقلاب اسلامی است.

از روزی که حضرت امام خمینی(ره) با نگاهی عمیق و آینده‌نگر فرمان به تشکیل بسیج داد دشمنان این نظام همه هم و غم خود را به کار بستند تا با تضعیف جایگاه بسیج انقلاب اسلامی را استحاله کنند اما شهادت حاج قاسم سلیمانی که نمود کامل یک بسیجی بود آن هم به دست رئیس جمهور جنایتکار آمریکا نشان داد که تا چه حد این فرهنگ عظیم پویا و زنده باقی مانده است.

بسیج یک نهاد صرفا شبه نظامی نیست و ابعاد گوناگونی را شامل می‌شود چنانکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند: تشکیل بسیج مستضعفین یک ابتکار بی‌بدیل از جانب امام بزرگوار بود که مبتنی بر اندیشه انقلاب و اسلام شکل گرفت و اکنون بسیج شاید بزرگترین شبکه مردمیِ فرهنگی، اجتماعی و نظامی در دنیا باشد. هنر امام(ره) این بود که این پدیده بی‌نظیر را از دل کوچه پس کوچه‌های شهرها و از متن مردم شکل داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha