چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بسیج

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان اینکه تفکر بسیجی باید همیشه در جامعه زنده باشد، گفت: تا زمانی که تفکر بسیجی در کشور حاکم باشد زنده هستیم و هیچ قدرتی توان مقابله با نظام اسلامی ایران را نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، آیت الله عباسعلی سلیمانی صبح امروز در دیدار فرمانده سپاه، مسئول نمایندگی ولی فقیه و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج کاشان با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت ۸۸۶ بسیجی کاشانی، به تعبیر بسیج به شجره طیبه توسط امام راحل اشاره کرد و اظهار داشت: براساس آیات قرآن شجره طیبه شجره پایداری است که در برابر توفان ها، حوادث، ناملایمات و زمین لرزه‌های شدید مقاومت می کند.

وی با بیان اینکه در انقلاب اسلامی شجره طیبه با طراحی امام راحل به یک جریان اصیل اسلامی تبدیل شد، گفت: شجره طیبه همانطور که در جبهه های غرب و جنوب کشور در دوران دفاع مقدس به خوبی مشهود بود باید در سنگرهای اقتصادی، فرهنگی، سلامت، فرو نشاندن فتنه ها و کمک به نیازمندان نیز دیده شود

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه شجره طیبه یک تفکر و اندیشه است، افزود: اگر اندیشه شجره طیبه حتی در ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، بهداشت و درمان، دانشگاه های فناوری، بازار، اصناف، صنعت، روحانیت، دانشگاه و آموزش و پرورش هم باشد بسیج نامیده می شود.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی در همه افراد یکسان نیست، خاطرنشان کرد: شخصیت هایی همچون امیرعباس بابایی، سردار سرافراز چمران و شهید بهشتی ها و... تفکراتشان از همه بسیجی تر بود.

آیت الله سلیمانی خاطرنشان کرد: امام راحل تفکر بسیج را احیا کرد و مقام معظم رهبر ی هم هیچ مسئولیتی را بالاتر از حفظ این تفکر ندانسته و نمی دانند.

وی چفیه را نماد تفکر بسیجی دانست و  ادامه داد: عده ای ممکن است از این چفیه به عنوان یک پارچه برای تمیزکردن استفاده  کنند ولی در تفکر ما چفیه نماد تفکر بسیجی است.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه تفکر بسیجی باید همیشه در جامعه زنده باشد، گفت: تا زمانی که تفکر بسیجی در کشور حاکم باشد زنده هستیم و هیچ قدرتی توان مقابله با نظام اسلامی ایران را نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی همیشه زاینده و بالنده است، گفت: بسیجی واقعی کسی است که با گوش به فرمان رهبری بودن براساس رسالت انقلابی که به عهده اش گذارده شده در عمل ثابت کند، و گرنه با گفتن و شعاردادن کسی بسیجی نمی شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان در پایان خطاب به فرماندهان پایگاه های بسیج کاشان یادآور شد: همگان وظیفه داریم با ارج نهادن به تفکر بسیجی و صاحبان این تفکر سعی کنیم در هر برهه ای از زمان به تناسب آن زمان در خدمت مردم و نظام باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha