جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
باریج

حوزه/ به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج سپاه پاسداران کاشان با همکاری شرکت داروسازی باریج اسانس ۵ هزار عدد محلول ضدعفونی کننده توزیع می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، سرهنگ پاسدار کریم اکبری در حاشیه بازدید از شرکت داروسازی باریج اسانس و دیدار با سرکار خانم مهندس لاله حجازی، مدیرعامل این شرکت، گفت: از ابتدای دوران شیوع ویروس کرونا این شرکت به رسالت اجتماعی خود عمل کرده و در چند مرحله به تولید مواد ضدعفونی کننده با همکاری سپاه پاسداران پرداخته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان افزود: اساس کار این شرکت بر پایه اقتصاد مقاومتی است و اشتغال‌زایی بسیار خوبی برای افراد بومی این منطقه و همچنین برخی کشاورزان در تهیه مواد اولیه برای این شرکت صورت گرفته است.

سرهنگ اکبری از ایجاد ۶۳ قرارگاه جهادی با شعار از مردم، با مردم و برای مردم در منطقه کاشان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به افزایش روزافزون مبتلایان به ویروس کرونا و قرار گفتن این شهرستان در وضعیت قرمز، کنترل و مهار این ویروس را از محله ها شروع کرده ایم و با افراد مبتلا و خانواده هایشان که در منزل قرنطینه هستند روزانه تماس حاصل می شود و وضعیت و رفت‌وآمد آن‌ها بررسی می شود.

مهندس لاله حجازی، مدیرعامل شرکت داروسازی باریج اسانس نیز گفت: با توجه به گسترش بیماری کرونا و استفاده بیشتر از محصولات ضدعفونی کننده در سراسر کشور محدودیت هایی برای شرکت‌ها در تهیه الکل ایجاد شده اما شرکت داروسازی باریج اسانس با همکاری سپاه پاسداران از تمام ظرفیت و توان خود برای کمک به همشهریان اقدام خواهد کرد.

مدیر عامل شرکت داروسازی باریج اسانس خاطرنشان کرد: بر همین اساس ۵ هزار عدد محلول ضدعفونی کننده با همکاری سپاه پاسداران ناحیه مقاومت کاشان بین جامعه هدف که محرومان و نیازمندان هستند، توزیع می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha