جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تقوایی

حوزه/ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کاشان اظهارداشت: نهادهای مختلفی جزء مجموعه قرارگاه‌های مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان هستند اما در این مجموعه حوزه و روحانیت نقش محوری دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، محمدحسین تقوائی، در نشست آموزشی پدافند غیرعامل که به منظور ارتقای سطح آگاهی مدیران و مسئولان حراست مدیران مدارس علمیه کاشان، آران و بیدگل، نطنز و نراق در حسینیه علی اکبر(ع) کاشان برگزار شد، به اهداف و ابعاد جنگ نرم در سطح جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: حوزویان در مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان نقش محوری دارند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کاشان، جنگ نرم را یک جنگ جدی و همه جانبه‌ دانست و عنوان کرد: ما نیز باید به مسائل حوزه فرهنگی و فعالان فرهنگی اهمیت دهیم چراکه افسران جنگ نرم فعالان و متولیان فرهنگی هستند.

وی افزود : نهادهای مختلفی جزء مجموعه قرارگاه‌های مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان هستند اما در این مجموعه حوزه و روحانیت نقش محوری دارد.

تقوایی در پایان، با بیان اینکه جایگاه حوزه‌های علمیه در جامعه دینی سرنوشت‌ساز و تعیین‌کننده است، افزود: هر حرکت اسلامی که در طول تاریخ با حضور عالمان دینی و به تأسی از این بزرگان بوده نتایج درخشان و مثبتی در پی داشته است؛ زیرا علما همواره مربیان جامعه بوده و هر اتفاق خجسته‌ای که در جامعه ایران روی داده به سبب حضور مردم در مسیر عالمان دینی بوده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha