جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کمیته

حوزه/ امام جمعه آران و بیدگل، وی، خدمت به محرومین را یک توفیق الهی، کار نیکو و پسندیده دانست و گفت: سعی شود در شناسایی و خدمت رسانی به محرومین، شأن افراد حفظ شود و آنان به سوی خودکفایی و استقلال مالی سوق داده شوند.

 به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه درکاشان حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی، امروز در بازدید از کمیته امداد امام خمینی (ه)آران و بیدگل با اشاره به خدمات کمیته امداد در بیش از ۴ دهه انقلاب، خواستار کمک بیشتر به محرومین و فقر زدایی جامعه شد.

وی، خدمت به محرومین را یک توفیق الهی، کار نیکو و پسندیده دانست و ادامه داد: سعی شود در شناسایی و خدمت رسانی به محرومین، شأن افراد حفظ شود و آنان به سوی خودکفایی و استقلال مالی سوق داده شوند.

امام جمعه آران و بیدگل افزود: با شیوع ویروس کرونا نیازمندان شرایط سخت تری پیدا کرده اند و باید با اهالی صنعت و خیرین برای همکاری بیشتر با کمیته امداد ارتباط برقرار شود. ستاد نماز جمعه هم آماده همکاری در تمام زمینه ها را برای کمک به جامعه به خصوص نیازمندان را دارد.

اسماعیلی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آران وبیدگل هم به افزایش مشکلات اقتصادی مددجویان در دوران کرونا اشاره کرد و گفت: با شیوع ویروس کرونا و بروز مشکلات برای صنعتگران و جامعه کارگری کار کمیته امداد بسیار سخت شده و امیدواریم با بهبود فضای کسب و کار در کشور شاهد یاری بیشتر بخش صنعت و نیکوکاران باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha