پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سلیمانی

حوزه / امام جمعه آران وبیدگل تصریح کرد: لازم است نهادهای امنیتی و اطلاعاتی نسبت به شناسایی، دستگیری و اشد مجازات عوامل عاملان ترور شهید فخری زاده اقدام کنند.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه آران و بیدگل با تسلیت شهادت دکتر محسن فخری زاده، دانشمند هسته ای و از مدیران عرصه علمی، پژوهشی و دفاعی کشور، آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

«خبر ترور ناجوانمردانه دانشمند برجسته کشور و رئیس فقید سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، استاد دانشگاه امام حسین علیه السلام شهید دکتر محسن فخری زاده، توسط عوامل رژیم منحوس صهیونیستی و سازمان های تروریستی موجب تأسف و تأثر فراوان گردید .

 در ایامی که به نام هفته بسیج مزین است، گلی از بوستان رشادت به دست صهیونیسم کوردل ترور شد و به شهادت رسید و بر دل دوستداران علم و دانش و متعهدان به پیشرفت جمهوری اسلامی ایران غم بزرگی نهاد .

همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند «رشد شتابنده‌ علمی و فتح قله‌های دانش که با همت و عزم جوانان مؤمن و غیور و توانایی رونق یافته، امروز قائم به هیچ فردی نیست، این یک جنبش تاریخی و برخاسته از یک عزم خلل‌ناپذیر ملی است». پس تلاش‌ها و رفتار شنیع دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران در این مسیر بی نتیجه خواهد ماند.

اینجانب ضمن محکومیت توطئه خبیثانه ای که دست جنایتکار آمریکا، رژیم منحوس صهیونیستی و منافقین کوردل در این جنایت به وضوح و آشکارا دیده میشود  این ضایعه سترگ را  به محضر مقام معظم رهبری، خانواده آن شهید والامقام، عموم مردم بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی  به ویژه دانشمندان، اساتید دانشگاه‌ها، جامعه علمی و همه فرهیختگان کشور شهادتش را تبریک و فقدان را تسلیت عرض نموده از خداوند سبحان علو درجات و رحمت واسعه برای این شهید سرافراز و صبر برای بازماندگان ایشان مسئلت می‌نمایم. لازم است نهادهای امنیتی و اطلاعاتی نسبت به شناسایی ، دستگیری و اشد  مجازات عوامل این حادثه تروریستی اقدام نمایند..

اطمینان دارم خون آن شهید که از مدیران و دانشمندان نخبه و متعهد صنعت دفاعی کشور بود، موجب برکات و تقویت بیش از پیش ایران اسلامی خواهد شد.

و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

ابوالفضل سلیمانی

 امام جمعه اران و بیدگل

هشتم آذر ماه ۱۳۹۹

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد علی رحیمی IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    راه شهدا را ادامه میدهیم وتا اخرین نفس تسلیم دشمنان نمیشویم
  • زهرا IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    چرا باید از چنین دانشمند برجسته ای چنین محافظت ضعیفی بشه
  • نیما US ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۴
    0 0
    وقتی توکشور اینهمه خائن واحمق وجود داره چه شکایتی از اسرائیلست