جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فخری زاده

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد و حجت‌الاسلام سالاری مکی، مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی در پیام‌های جداگانه‌ای شهادت شهید فخری زاده را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، با صدور پیامی شهادت دکتر فخری زاده را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: بدین‌وسیله شهادت مجاهد نستوه، دانشمند هسته‌ای کشورمان محسن فخری زاده را که توسط خبیث‌ترین دشمنان ایران اسلامی انجام گرفت خدمت امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و آحاد ملت ایران تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی نیز در پی ترور شهید فخری زاده پیامی صادر کرده است.

در این پیام آمده است: حمد و سپاس خدایی را که به‌وسیله اسلام و ارزش‌های الهی عزت و اقتداری به ما عنایت کرد که دشمنان ما جرئت مواجهه رودررو با ما را ندارند و از سر ضعف و استیصال بزدلانه و با ناجوانمردی سربازان ولایت را ترور می‌کنند، گویا اینکه روشنایی مسیر انقلاب در خط سرخ شهادت ثبت شده است تا جوانان ما در مسیر مقاومت و استکبارستیزی مستحکم و ثابت‌قدم راه شهدای انقلاب را ادامه دهند، شهادت دانشمند مؤمن و متعهّد شهید فخری زاده که با حمایت و هدایت اسرائیل غاصب رقم خورده است، اقدامی نابخردانه است که طبق وعده خداوند و رهنمود اهل‌بیت علیهماالسلام باعث قدرتمندتر شدن جبهه مقاومت و ناامن‌تر شدن دنیا برای جولان زیاده‌خواهی‌های اسرائیل و آمریکا خواهد شد.

این پیام می‌افزاید: خون بابرکت این شهید عرصه علم و پژوهش اثبات مکرر رهنمودهای مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی، در گسترش بنیه دفاعی و اتکا به توان داخلی و بر حذر بودن از ترفندها و لبخندهای پر از خدعه و نیرنگ دشمن در مناسبات و ایام پیشروست.

همچنین حجت‌الاسلام سالاری مکی، مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی در ادامه پیام تسلیت می‌افزاید: ضمن عرض تبریک و تسلیت به ساحت مقدس حضرت ولیعصر ارواحناله الفداء، رهبر حکیم و فرزانه، خانواده مکرم این شهید عزیز و ملت شریف و شهیدپرور ایران عزیز، درخواست داریم دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و قضایی جهت برخورد قاطع با دست‌اندرکاران این توطئه و سربازان ولایت جهت انتقام سخت از بانیان این عمل شوم در اسرع وقت، با اقدامی قاطع و انقلابی و با گستره مناسب، دست به کار شوند.

در پایان این پیام آمده است: قطعاً از وظایف دستگاه دیپلماسی کشور پیگیری مجدانه و همراه با قاطعیت این ظلم آشکار به ملت شریف و وطن عزیزمان از طریق شورای امنیت سازمان ملل خواهد بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha