جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 930195
۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
حجت کهیاری

حوزه/ اگر باز با این همه وحشی گری که از خوی استکاری آمریکای جنایت کار و رژیم غاصب صهیونیستی می بنیم شخصی بخواهد دم از مذاکره با جلادان بزنند و پای میز مذاکره بنشیند، باید بفهمیم که دیگر خانه امن نداریم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، هنگامی که خبر شهادت شهید حاج قاسم سلمیانی به گوش مردم ایران و دنیا رسید مسئولان لشکری و کشوری یکی پس از دیگری انتقام سخت را فریاد زدند.

هنگامی که پایگاه نظامی آمریکا موشک باران شد همه مردم ایران سر از پا نمی شناختند، چراکه تاکنون به این واضحی هنوز ندیده بودیم کشوری با قدرت مواضع کشور دیگری را به ویژه آمریکا اینچنین به موشک ببندد، در همین حین خبر پشت خبر آمد که این آغاز کار است انتقام اصلی درراه است.

همه منتظر انتقام سخت بودند، اما نه تنها خبری از انتقام دیگر نبود، بلکه مسئولان دولتی ما دم از مذاکره می زدند، موضوع انتخابات آمریکا هم که پیش آمد، دیگر کلا انتقام به فراموشی سپرده شد و سفرهای خارجی آقایان و تیترهای روزنامه های اصلاح طلب نمک بر روی زخم های مردم منتظر می گذاشت.

 با آمدن سریال خانه امن، انگار مرحمی بر زخم های مردم گذاشته شده بود، به این دلیل که این سریال بار دیگر به مردم می فهماند که امنیت را مدیون چه کسانی هستیم و اصلا چگونه امنیت به دست می آید.

با این حال نتیجه این است که اگر باز با این همه وحشی گری که از خوی استکاری آمریکای جنایت کار و رژیم غاصب صهیونیستی می بنیم شخصی بخواهد دم از مذاکره با جلادان بزند و پای میز مذاکره بنشیند باید بفهمیم که دیگر خانه امن نداریم.

حجت کهیاری

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha