پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شهید فخری زاده

حوزه/ ائمه جمعه کهگیلویه و سی سخت بر ادامه راه شهدای هسته ای تأکید کردند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»از یاسوج، در پی شهادت دانشمند هسته‌ای کشورمان  ائمه جمعه شهرستانهای کهگیلویه و دنا طی پیام های جداگانه ضمن محکومیت اقدام جنایتکارانه در ترور این شهید بر ادامه راه شهدا تدکید کردند.

در پیام حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امام جمعه کهگیلویه آمده است: «مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ  وَما بَدَّلوا تَبدیلًا» در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

بار دیگر تروریست‌های خبیث و ضد حقوق بشر دانشمندی متعهد و نام آشنا شهید دکتر فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را ناجوانمردانه به شهادت رساندند.

اینجانب ضمن محکوم کردن این اقدام ضد بشری، عروج آسمانی این شهید والامقام را به محضر امام زمان(عج)، فرماندهی معظم کل قوت، ملت مسلمان ایران و خانواده شهید والامقام تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

به عاملان می‌گوییم که این حادثه بی‌جواب نخواهد ماند و انتقام این شهید عزیز گرفته خواهد شدو همگان بدانند که ملت بزرگ ایران اسلامی لحظه‌ای از آرمانهای خود عقب نخواهد کشید و این خونها بی جواب نخواهد ماند.

همچنین حجت الاسلام ناصر مصباح نژاد امام جمعه دنا در پیامی شهادت دانشمند هسته‌ای، دکتر محسن فخری‌زاده را تبریک و تهنیت گفت.

امام جمعه دنا در این پیام آورده است: دست های جنایت کاران از آستین ترور بیرون آمده تا فرزند فاخر ایران، دانشمند توانمند دکتر محسن فخری زاده را از میان ما به ملکوت اعلاء ببرد، شهادت این انسان ارزشمند که وجودش خواب را از دشمن گرفته بود را به محضر رهبر عالیقدرمان ، امام خامنه ای مد ظله العالی و ملت قهرمان پرور ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض نموده و از سپاه پاسدارن همیشه قهرمان انتقام خون مظلومانه دانشمندان هسته‌ای را خواستاریم.

در این پیام آمده است: دشمنان مرز و بوم ما بدانند خون بر سلاح‌های مخوف آنها پیروز است و جوانان برومند ایران، راه شهدای هسته‌ای را ادامه خواهند داد. ملت ایران بداند این جنایت ها ثمره نرمش در برابر دشمنان کینه توز  و بی‌شرم است.

سلام و رحمت بی پایان الهی بر همه شهدای هسته ای.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha