پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
فخری زاده

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر بیان داشت: دشمنان زبون و جاهل ما با خیال باطل خود، گمان می‌کنند که ایران اسلامی با شهادت بزرگاش به زانو در می‌آید، غافل از آنکه، از خون شهید فخری زاده هزاران لاله خواهد روئید و راه پیشرفت علمی و معنوی ایران فردا را هموار خواهند کرد.

حجت الاسلام رضا خدری، مدیر حوزه علمیه استان بوشهر، ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، با اشاره به شهادت دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده اظهار داشت: بار دیگر دست جنایتکار دشمنان ملت ایران و دشمنان علم و دانایی و تمدن و معنویت از آستین آغشته به خونِ انسان‌های پاک و متعالی بیرون آمد و در جنایتی بزرگ، یکی دیگر از بهترین فرزندان ایران اسلامی را به شهادت رساند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: دانشمند برجسته‌ هسته‌ای و صنعت دفاعی، شهید والامقام دکتر محسن فخری زاده که نام و نشان و اقدامات علمی تأثیرگذارش، خواب را بر دشمنان آمریکایی و رژیم جنایتکار صهیونیستی حرام کرده بود، پس از سال‌ها تلاش صادقانه و پر برکت در عرصه پیشرفت و تعالی ایران به آرزوی دیرینه اش که شهادت در راه خدا بود رسید.

وی بیان داشت: دشمنان زبون و جاهل ما با خیال باطل خود، گمان می‌کنند که ایران اسلامی با شهادت بزرگاش به زانو در می‌آید، غافل از آنکه، از خون شهید فخری زاده هزاران لاله خواهد روئید و راه پیشرفت علمی و معنوی ایران فردا را هموار خواهند کرد و خار چشم دشمنان حسود و عنود ما خواهند شد؛ همچنان که از خون مطهر سردار سرافراز اسلام، حاج قاسم سلیمانی، هزاران سرباز جان بر کف در ایران و در سراسر جهان قد برافراشته است تا خواب راحت را بر قدرت‌های سلطه‌گر و مستکبرانِ دشمن انسانیت حرام کنند.

حجت الاسلام خدری گفت: این راهی است که فرزندان خمینی و خامنه‌ای انتخاب کرده و از عواقب آن هراسی ندارند، بلکه عاشقانه جان بر کف دست می‌گیرند تا در این مسیر پر افتخار و پر بهجت نثار نمایند. اگر ما از شهادت هراس داشتیم، چهل و دو سال تحت بدترین شرایط و ظالمانه ترین فشارها استقامت نمی‌کردیم. کلام گهربار امام سجاد، همواره در گوش ما طنین انداز است که شهادت برای ما کرامت است و سخن خمینی کبیر که می‌گفت؛ شهادت هنر مردان خداست.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با تبریک و تسلیت شهادت این دانشمند معظم و خدوم به مقام معظم رهبری، ملت سرافراز ایران، شاگردان آن عزیز و خانواده ایشان تبریک گفت: بی تردید راه او به وسیله شاگردان تربیت شده و پاک طینت او ادامه خواهد یافت و انتقام خون پاک او، دیر یا زود از جنایتکاران گرفته خواهد شد.

انتهای پیام./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha