جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
خدری

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر حضرت زینب(س) را نماد صبر و استقامت عنوان کرد و گفت: متاسفانه امروز نتوانسته ایم فرهنگ اهل بیت(ع) را معرفی و درست از آن استفاده کنیم که مطمئنا اگر این کار را نکنیم دشمن آن طور که می خواهد، جنبه های زندگی اهل بیت(ع) را به جامعه معرفی می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری، پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح حسینیه حیدر کرار چغادک، با تبریک میلاد حضرت زینب(س) و تقدیر از دست اندرکاران احداث این حسینیه، اظهار داشت: وقتی به زندگی حضرت زینب(س) نگاه می کنیم تمام آرامش را در زندگی این حضرت می بینیم.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با تاکید بر الگوبرداری از جنبه های مختلف زندگی اهل بیت(ع)، اظهار کرد: یکی از جنبه همه همین آرامش یافتن در زندگی است که اهل بیت(ع) با وجود مشکلاتی که در آن دوران داشتند، اما زندگی خود را با آرامش پیش بردند.

امام جمعه چغادک یکی از دغدغه های بنیادین امروز در زندگی بشر را اضطراب، استرس و نداشتن آرامش عنوان کرد و ابراز داشت: وقتی به زندگی حضرت زینب(س) نگاه می کنیم می بینیم که سرشار از آرامش است.

وی، حضرت زینب(س) را نماد صبر و استقامت عنوان کرد و افزود: این حضرت بهترین عزیزان خود را در واقعه عاشورا از دست داد، اما می بینیم این زن با احساسات زنانه از عصر عاشورا پرچمدار و علمدار شد و این کار بزرگی است.

حجت الاسلام خدری گفت: متاسفانه امروز نتوانسته ایم فرهنگ اهل بیت(ع) را معرفی و درست از آن استفاده کنیم که مطمئنا اگر این کار را نکنیم دشمن آن طور که می خواهد، جنبه های زندگی اهل بیت(ع) را به جامعه معرفی می کند.

گفتنی است، در این مراسم حسینیه حیدر کرار توسط حجت الاسلام خدری، مدیر حوزه علمیه استان بوشهر و امام جمعه چغادک افتتاح شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha