پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: آنان که منفعلانه گمان می‌کنند انتقام از جنایتکاران، موقعیت ما را به خطر می‌اندازد دچار اشتباه محض هستند، چرا که بی‌تردید انفعال در مقابل این جنایات، دشمن را وحشی‌تر و جری تر از قبل می‌کند.

حجت الاسلام رضا خدری امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر با بیان اینکه ترور شهید فخری زاده، برگ دیگری از جنایات قرون وسطایی غرب وحشی است، گفت: غربی ها در طول چند قرن اخیر تلاش زیادی کردند تا دامن خود را از لکه ننگ جنایت‌های قرون وسطی علیه دانش و دانشمندان پاکسازی نمایند، اما در چند دهه گذشته برای مردم دنیا به تدریج روشن شد که اروپا همان اروپای قرون وسطی است و غرب، همان غرب وحشی تاریخ است که همواره علیه انسانیت و بشریت و دانش و دانشمندان، دست به جنایت‌های هولناک زده و می‌زند.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: ترور وحشیانه شهید فخری زاده، کسی که تنها جرمش، دانش و دانایی و ارتقاء سطح دانش و خودباوری ایرانیان بود، بار دیگر جنایات قرون وسطایی غرب وحشی را بروز رسانی کرد و در مقابل تمامی مردم دنیا آشکارا به نمایش گذاشت.

وی با بیان اینکه مجازات قطعی آمران و عاملان شهادت شهید فخری زاده باید بر مبنای ارائه شده از سوی رهبر حکیم انقلاب اسلامی صورت بگیرد، افزود: در مورد نحوه انتقام از آمران و عاملان شهادت دانشمند هسته‌ای نباید با تحلیل های مختلف از رهنمودهای رهبر عزیز انقلاب، انحراف ایجاد شود. آنان که منفعلانه گمان می‌کنند انتقام از جنایتکاران، موقعیت ما را به خطر می‌اندازد دچار اشتباه محض هستند، چرا که بی‌تردید انفعال در مقابل این جنایات، دشمن را وحشی‌تر وجری تر از قبل می‌کند.

حجت الاسلام خدری گفت: لازم و ضروری است که طعم تلخ انتقام به دشمن کینه‌توز و پلید چشانده شود تا از جنایت خود به سختی پشیمان گردد. همچنان که تجربه سال‌های اخیر نشان داده است، انفعال در این زمینه، چیزی را نصیب ملت و کشور نخواهد کرد. از سوی دیگر، تصمیم گیری عجولانه و عملیات کم فایده در این زمینه نیز مطلوب نیست و باید در این خصوص فقط تابع نظر و رهنمود حکیمانه رهبر گرانقدر انقلاب باشیم.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه مجازات قطعی مد نظر رهبر معظم انقلاب، افزود: باید با مواجهه دقیق و هوشمندانه و به صورت پاسخگویی و انتقام ترکیبی اجرا شود و محاسبات جنایتکاران را بر هم بزند و توان واکنش را از آنان بگیرد.

وی گفت: فراموش نکنیم که انتقام اصلی و راهبردی، بدون تردید اخراج آمریکا از منطقه و محو رژیم صهیونیستی و اسقاط برخی از دولت‌های حقیر و  مفلوک منطقه است که ریشه  ناامنی و ترور منطقه  هستند و راه دستیابی به این انتقام راهبردی، تقویت عمق راهبردی و نابودی منافع دشمن در منطقه است، از آب‌های خلیج فارس تا سواحل دریای عمان تا باب‌المندب و تا بلندی‌های جولان و لبنان و سوریه و سرزمین‌های اشغالی، منطقه‌ای که دشمن برای تضعیف محور مقاومت در آن وارد شده است و با تقویت رزمندگان اسلام ناب در محور مقاومت، از یمن تا لبنان و فلسطین و سوریه و عراق باید هزینه جنایت‌های دشمن در همه جا بالا برود تا بازدارندگی واقعی ایجاد شود و روز انتقام سخت و پیروزی نهایی ملت‌های مظلوم فرا برسد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha