جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه پژوهشی

حوزه/ جلسه شورای پژوهش مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر امروز با هدف بررسی مسائل پژوهشی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، جلسه شورای پژوهش مدیریت حوزه علمیه استان بوشهر امروز با حضور حجت الاسلام خدری، مدیر حوزه علمیه استان بوشهر در سالن جلسات، برگزار شد و در آن مسائل پژوهشی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام مهدی نعمتی، معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر در این جلسه به ارائه گزارشی از ارزیابی وضعیت فعلی پژوهشی مدارس علمیه استان پرداخت.

وی خواستار توجه بیشتر به مسئله پژوهش شد و گفت: نیاز است وضعیت کتابخانه های مدارس علمیه استان با معرفی مسئول و کتابدار آن سامان بهتری پیدا کند.

معاون پژوهش و آموزش حوزه علمیه استان بوشهر همچنین به سرکشی خود و کارشناسان پژوهش و آموزش حوزه علمیه استان از مدارس اشاره کرد و بیان داشت: این سرکشی دستاوردهای بسیار خوبی داشت و سبب شد مسائل آموزشی و پژوهشی مدرسه با دقت بیشتری بررسی و ارزیابی قرار گیرند.

در این جلسه با توجه به در پیش رو بودن هفته پژوهش، هم افزایی و مشورت جهت ارائه طرح و اجرا در هفته پژوهش صورت گرفت. هچنین هماهنگی جهت چگونگی اجرای برنامه های مناسب روز وحدت حوزه و دانشگاه از دیگر موضوعات این جلسه بود.

در این جلسه اعضای شورای پژوهش استان طبق وظایف ساختاری و ذاتی شورا به ارائه گزارش پرداختند. علاوه بر این، پیشنهاد و ارائه طرح جهت ارتقاء مهارت های پژوهشی اساتید و طلاب مدارس علمیه استان با استفاده از فضای مجازی از دیگر موضوعات این جلسه بود.

ارائه گزارشی از معاون آموزش و پژوهش مدیریت حوزه علمیه استان در خصوص برگزاری کارگاه دانش افزایی اساتید و اطلاع رسانی و تصمیم گیری مناسب در خصوص مصوبات جدید معاونت پژوهش و معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه درباره وضعیت پژوهشی اساتید در سال تحصیلی آینده از دیگر مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha