چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
صفایی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری تقویت سازمان تبلیغات اسلامی را تقویت انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: تقویت سازمان تبلیغات واجب و تضعیف آن شرعاً مشکل دارد؛ از این رو باید هر چه محکم تر این سازمان تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امروز در آئین تکریم و معارفه مدیرکل قدیم و جدید سازمان و تبلیغات اسلامی بوشهر اظهار داشت: اسلام و تمامی ادیان الهی فرهنگ پایه هستند و اگر فرهنگ درست باشد همه چیز درست می شود از جمله اقتصاد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه کار فرهنگی کار بسیار بزرگی است، افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران نیز فرهنگ پایه است و سازمان تبلیغات اسلامی با مدیریت، برنامه ریزی، نظارت و بازتولید برنامه ها، پیشانی این حرکت میدانی است.

وی ادامه داد: خیلی از نهادها فرهنگی هستند اما آنها در مقام تولید منابع پشتیبانی هستند و فرماندهی سپاه فرهنگی در میدان با سازمان تبلیغات است و این سازمان است که از این نیروها در راستای اندیشه های انقلاب و مقام معظم رهبری بهره داری می کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: سازمان تبلیغات اسلامی سازمان بسیار مهم و دارای جایگاه خاصی است، هم در بررسی های آمایشی آسیب و فرصت و ضعف و قوت های فرهنگیِ جغرافیای ایران و هم در برنامه ریزی فرهنگی و هم مدیریت منابع انسانی و هم در اجرا، نظارت و بازتولید برنامه ها.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری تقویت سازمان تبلیغات اسلامی را تقویت انقلاب اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: تقویت سازمان تبلیغات واجب و تضعیف آن شرعاً مشکل دارد، از این رو باید هر چه محکم تر این سازمان تقویت شود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه ایران دارای ظرفیت های فرهنگی و منابع انسانی بسیار بالایی است، تصریح کرد: در سطح جهان هیچ کشوری به اندازه ایران منابع نظری و انسانی و برنامه فرهنگی ندارد به همین خاطر باید یک برنامه ریزی قوی متناسب با کارشناسی های آمایشی جامع، مدیریت جهادی انقلابی،  نظارت، جهادگری فرهنگی و یک هیئت اندیشه ورز قوی در عرصه به‌روزرسانی برنامه ها و از آن طرف رصد برنامه توطئه های فرهنگی دشمنان و مقابله مناسب انجام گیرد و اینها کارهایی است که می تواند در عرصه اقتدار نظام بسیار مؤثر واقع شود و سازمان تبلیغات می‌تواند این محوریت را داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه استان بوشهر از دیرباز یک استان فرهنگی بود، افزود: در حال حاضر پیشرفت های استان بوشهر فوق العاده است و هم اکنون استان بوشهر تنها استان و به عنوان الگو در تنظیم سند توسعه دانش بنیان عرصه اقتصاد و فرهنگ در سطح کشور مطرح است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: در همین رابطه هفته گذشته جلسه ویدئوکنفرانسی تدوین نقشه فرهنگی استان بوشهر برگزار شد و امید داریم ۲۲ بهمن ماه سال جاری این سند به عنوان اولین سند در سطح استان های کشور به بهره برداری برسد.

در پایان این جلسه با حضور حجت‌الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان بوشهر معارفه و از زحمات حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان بوشهر تقدیر شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha