شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام قمی

حوزه/ نشست داخلی کارکنان تبلیغات اسلامی استان بوشهر و اعضای مجامع وابسته با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی امروز در سالن شهید آوینی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، نشست داخلی کارکنان تبلیغات اسلامی استان بوشهر و اعضای مجامع وابسته با حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی امروز در سالن شهید آوینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد قمی در این مراسم ضمن تجلیل از زحمات حجت‌الاسلام سروستانی، اظهار داشت: در نظر داشتیم تجلیل مفصل‌تری از ایشان بابت سی سال خدمت در سازمان تبلیغات و این ۷ سال اخیر مدیریت ایشان در سطح استان برگزار کنیم، ولی محدودیت‌ها و موانع کرونایی مانع تحقق چنین مراسم تجلیلی شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به ویژگی‌های مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی بوشهر اشاره کرد و ابراز داشت: در انتخاب حجت‌الاسلام طاهری با معیارهای سختگیرانه و با مداقه در مقام انتخاب و همچنین به دلیل الفت و صمیمیتی که بین اعضای بزرگوار و مؤثر در صحنه فرهنگ استان وجود دارد و از همه مؤثرتر، حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر که مایه‌ برکات روز افزون در استان بوده و خواهد بود، با آرامش و خاطرجمعی خاصی عمل کردیم.

وی تصریح کرد: حجت‌الاسلام طاهری هم آراسته به علم و هم اهل عمل هستند و با حمایت اعزه‌ بزرگوار و همکاران در سازمان و نیروهای مردمی در عرصه فرهنگ و هم دستگاه‌های فرهنگی دیگری که در سطح استان هستند و پشتیبانی نماینده ولی فقیه در استان اتفاق بزرگی خواهد افتاد.

در بخش دیگری از این مراسم، حجت‌الاسلام طاهری اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل تازه‌ای از مأموریت‌ها و برنامه‌های سازمان در دوره جدید تلاش خواهیم کرد با بهره‌گیری از ظرفیت دستگاه‌ها و نهادهای همسو و پتانسیلی که در اداره کل وجود دارد، استان بوشهر را به یکی از محورهای اصلی تحقق بیانیه گام دوم تبدیل کنیم.

حجت‌الاسلام سروستانی، مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی بوشهر نیز در این مراسم در سخنانی ابراز داشت: با وجود تمام محدودیت‌ها و مشکلات اعتباری، تلاش کردیم هیچ برنامه‌ای متوقف نشود و این امر مدیون همدلی و همکاری همه همکاران اداره کل و تشکل ها و مؤسسات وابسته سازمان و همچنین همکاری مسئولان استانی است.

حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از این مراسم، ضمن تجلیل از خدمات حجت‌الاسلام سروستانی گفت: ایشان مدیری صبور، پاکدست، با استقامت و مقتدر در دوران مدیریت خوش بودند و حجت‌الاسلام طاهری هم که عالمی توانمند به حساب می‌آیند و ضرورت ایجاد می‌کرد بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی، نسل جوان، جهادی و انقلابی مثل ایشان وارد عرصه مدیریتی شوند.

در بخش دیگری از این مراسم امید پارسایی فرد، رئیس حوزه هنری استان در سخنانی ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام سروستانی بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های بومی استان در تحقق رسالت‌ها و سیاست‌های سازمان تأکید کرد.

سیدمحمد موسوی‌مطلق، معاون اداری مالی تبلیغات اسلامی بوشهر در بخش دیگری از این مراسم در تقدیر از حجت الاسلام سروستانی اضافه کرد: ایشان فردی مسلط به قوانین و مقررات بودند و در انجام کارها و فعالیت‌های حوزه اداری مالی راهنمایی و هدایت‌های بی نظیری داشتند و در تنگناها و مشکلات کاری، مانند پدری دلسوز و مهربان در کنار ما کارها را پی‌گیری می‌کرد و امیدواریم در کنار حجت‌الاسلام طاهری بتوانیم آن چنان که بایسته و شایسته است در جهت تعالی اهداف سازمان تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام حسین شیخی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان در این مراسم بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی استان (مثل پارس جنوبی قطب اقتصادی و نفتی کشور) در قالب انعقاد تفاهم‌نامه مالی و فرهنگی در جهت بالا بردن راندمان تشکل‌های وابسته تأکید کرد.

نوشاد نوشادی، رئیس شورای هیئات مذهبی کشور و استان بوشهر نیز، در این مراسم با تقدیر از خدمات حجت‌الاسلام سروستانی، آمادگی هیئات مذهبی استان بوشهر را در جهت اجرای سیاست‌های جدید سازمان در دوره تصدی حجت‌الاسلام طاهری اعلام کرد.

در بخش دیگری از این مراسم، عبدالله رئیسی، کارشناس پژوهش و آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر ضمن تقدیر از زحمات حجت‌لاسلام سروستانی اظهار امیدواری کرد که زیرساخت‌هایی که اکنون ایجاد شده با توجه به اهداف و مأموریت‌های سازمان به بهترین وجه در دوره مدیریت حجت‌الاسلام طاهری مورد حمایت و بهره‌برداری قرار بگیرد و سازمان را به سمت تعالی و پیشرفت توسعه و تعمیق برنامه‌های فرهنگی و دینی کشور پیش ببرد.
گفتنی است، در این مراسم حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان بوشهر معارفه و از زحمات حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان بوشهر تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha