پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
معارفه مدیر کل سازمان تبلیغات بوشهر

حوزه/ با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، نماینده ولی فقیه در استان و معاون راهبری و استان‌های سازمان تبلیغات، مراسم معارفه مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، با حضور حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین صفائی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، معاون راهبری و استان‌های سازمان تبلیغات و مسئولین فرهنگی، مراسم معارفه مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی امروز در مجتمع آدینه بوشهر برگزار و حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی استان بوشهر معارفه شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در این مراسم اظهار داشت: به حکم شجره طیبه این انقلاب مسئولیت مهمی بر عهده‌ ماست و گواهی می‌دهیم که کار را با جدیت تمام دنبال می‌کنیم و به طور کامل از حجت‌الاسلام طاهری در استان بوشهر حمایت خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام محمد قمی با اشاره سیاست‌های سازمان تبلیغات اسلامی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی با حرکت قدرتمند رو به جلو حرکت می‌کند و متناظر با موقف کنونی انقلاب اسلامی و سختی‌هایی که زندگی مردم و گرفتاری‌هایی که مستضعفین دارند گام برمی‌دارد و هجمه‌های پیچیده دشمنان ایجاب می‌کند که به قدر وسع خود با روحیه جهادی تلاش کنیم.

در بخش دیگری از این مراسم حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در سخنانی با اشاره به لزوم حمایت از فعالیت‌های سازمان تبلیغات اسلامی تقویت این سازمان را تقویت انقلاب اسلامی عنوان کرد.

حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری، دانش‌آموخته مقطع خارج حوزه علمیه قم بوده و سابقه عضویت هیئت علمی کارگروه ولایت فقیه حوزه علمیه قم و آستان قدس رضوی، مدیریت تولید محتوای مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی(دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه‌ای)، مدیریت فرهنگی برنامه‌ریزی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، معاونت فرهنگی پژوهشی تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان را دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ۹ عنوان کتاب(در ۱۹ مجلد) در حوزه فقه سیاسی، حکومت دینی و ولایت فقیه به تألیف رسانده است.

گقتنی است، در این مراسم از تلاش‌های حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان بوشهر تقدیر شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha