پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
قمی سازمان تبلیغات

حوزه/ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: زیست‌بوم فرهنگی و شناخت آن برای ما بسیار حائز اهمیت است و باید تدارک توسعه و پیشرفت بر اساس شناخت زیست‌بوم فرهنگی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی امروز در دیدار با امام جمعه بوشهر با بیان اینکه صفا و صمیمیت در فرهنگ استان بوشهر وجود دارد، اظهار داشت: زیست‌بوم فرهنگی و شناخت آن برای ما بسیار حائز اهمیت است و باید تدارک توسعه و پیشرفت بر اساس شناخت زیست‌بوم فرهنگی باشد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه با شناخت زیست بوم می توان تأثیرگذاری بیشتری در جامعه داشت، گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و نیروی انسانی در استان بوشهر باید این استان پیشگام و جلودار در تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی با بیان اینکه کار سخت و مهمی بر عهده سازمان تبلیغات اسلامی است، افزود: علی‌رغم کم بودن منابع باید در راستای رسیدن به اهداف و چشم‌اندازهای انقلاب اسلامی تلاش کنیم؛ حرکت گام دوم انقلاب با تلاش و قدرت برداشته شود و  سازمان تبلیغات اسلامی برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی به‌طور جدی فعالیت می‌کند زیرا تحقق کامل آن را ضامن عزت نظام می‌داند.

وی تصریح کرد: باید با توجه به چشم‌انداز ترسیم‌شده انقلاب اسلامی کارها به‌گونه‌ای صورت گیرد که در سال‌های آینده جهش آن بیشتر از حال حاضر دیده شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بر ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: نیاز است از تجربیات ارزشمند همگان در حوزه فعالیت‌های فرهنگی بهره گرفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha