جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهید فخری

حوزه/ عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تداوم ترور دانشمندان هسته ای از سوی عمال استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل، بیش از هر چیز نشانه ضعف و استیصال دشمن در مواجهه با انقلاب اسلامی است.

ابراهیم رضایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن محکومیت شدید این ترور ناجوانمردانه اظهار داشت: شهید فخری زاده به سعادت حقیقی و آرزوی اصلی اش که شهادت بود، دست یافت اما دشمنان بدانند که ما در این قضایا به هیچ وجه منفعل نیستیم و با عاملان و آمران این جنایت برخورد قاطعانه می کنیم.

وی افزود: آنچه مسلم است این که ترور این دانشمند برجسته هسته ای و مدیر توانمند صنایع دفاعی کشور، بار دیگر مهر تأییدی بود بر ضعف و استیصال دشمن در مواجهه با انقلاب و نظام اسلامی و این که آن ها وقتی در برابر مقاومت ملت ایران ناکام می شوند، دست به ترورهای ناجوانمردانه می زنند.

این نماینده مجلس همچنین خاطرنشان کرد: همان طور که شهادت سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی نتوانست مانع از اقتدار و عظمت جبهه مقاومت در منطقه شود، ‌ ترور شهید فخری زاده نیز نخواهد توانست بر عزم و اراده جدی ما در دست یابی به قله های دانش و فناوری خللی وارد کند و همان طور که رهبر عزیزمان نیز تأکید کردند ان‌شاءالله راه این شهید والامقام با قوت ادامه می یابد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha