چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 931708
۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
حجت الاسلام روح الله حریزاوی

حوزه/ معاون راهبری و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه انتقام سخت باید راهبردی باشد، گفت: آرمان انتقام ما باید نابودی کامل رژیم صهیونیستی باشد که برای تحقق آن باید با صبر اقدام کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی در نشست سیاسی بصیرتی «تبیین نقش طلاب در تحقق انتقام سخت» که به همت واحد فرهنگی مدرسه علمیه رضویه مشهد به‌ صورت مجازی برگزار شد، گفت: مقام معظم رهبری بعد از ترور شهید فخری زاده به دو نکته «مجازات عاملان و آمران» که وظیفه‌ نظامیان است و «راه شهید ادامه یابد» که وظیفه‌ طلاب، دانشجویان و عموم مردم است، اشاره کردند.

وی با بیان اینکه طلبه عنصر گفتمان ساز جامعه است، خاطرنشان کرد: طلاب باید مطالبه را در جامعه برنامه‌ریزی و با عاملان دشمن به‌ صورت گفتمانی مقابله کنند و با کار فرهنگی، علمی، سیاسی و ...، از استکبار جهانی انتقام بگیرند.

معاون راهبری و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه به دو نوع جهاد اصغر و اکبر اشاره و ابراز کرد:‌ اولی، مقابله با دشمن ظاهری و دومی، مبارزه با هوای نفس است و جهاد کبیر، به معنای عدم تمایل داشتن به دشمن نیز وجود دارد که به‌واسطه‌ آن باید فرهنگ نه گفتن به غرب و خواسته‌های آنان را در جامعه ترویج داد.

وی با بیان اینکه در کنار اقسام جهاد، انتقام نیز انواعی دارد و از این رو انتقام سخت باید راهبردی باشد، گفت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، تا ۲۵ سال آینده اسرائیل وجود نخواهد داشت، لذا، آرمان انتقام ما باید نابودی کامل رژیم صهیونیستی باشد که برای تحقق آن باید با صبر اقدام کرد، چراکه در صورت عجله در کار، نتیجه عکس خواهد داشت.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha