سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام محمد علی سالاری-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: انتقام اصلی و راهبردی از عاملان و آمران ترور شهید فخری زاده بدون تردید اخراج آمریکا از منطقه و محو رژیم صهیونیستی و اسقاط دولت‌های مفلوک منطقه است که ریشه ناامنی و ترور هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در جمع مسئولان فرهنگی استان، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر مجازات قطعی آمران و عاملان شهادت شهید فخری زاده، با تبیین فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: با توجه و دقت در این فراز از پیام رهبری و عنایت به سیره و کلام ایشان در حوادث مشابه مانند ترور سردار دل‌ها چند نکته به نظر می‌رسد.

وی افزود: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب مجازات قطعی جنایتکاران باید با مواجهه دقیق و هوشمندانه در پاسخگویی و انتقام ترکیبی اجرا شده و محاسبات آنان را بر هم بزند و توان واکنش را از آنان بگیرد.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: در این مجازات باید سطح مجازات آمران که ریشه استکبار و ناامنی هستند با عاملان که پادوهای این جنایت هستند متفاوت باشد.

وی تصریح کرد: این مجازات نباید به‌گونه‌ای باشد که به زدن چند موشک تقلیل یابد و نه به شکلی باشد که به بهانه انتقام بزرگ از اجرای مجازات‌های حداقلی نیز چشم‌پوشی شود.

حجت‌الاسلام سالاری افزود: انتقام اصلی و راهبردی بدون تردید اخراج آمریکا از منطقه و محو رژیم صهیونیستی و اسقاط دولت‌های مفلوک منطقه است که ریشه ناامنی و ترور هستند.

وی تصریح کرد: راه این انتقام تقویت عمق راهبردی و زدن منافع دشمن در منطقه خاکستری است، منطقه‌ای که دشمن برای تضعیف محور مقاومت در آن وارد شده است. از آب‌های خلیج‌فارس تا سواحل دریای عمان تا باب المندب و تا بلندی‌های جولان و لبنان و سوریه و تا داخل سرزمین‌های اشغالی. باید هزینه گستاخی‌های دشمن در همه‌جا بالا برود تا حالتی از بازدارندگی انجام شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: در این میان مزدوران وطن‌فروش و پادوهای مفلوک و زبونی که یا در مجاری امنیتی و دفاعی نفوذ کرده و حفره باز کرده‌اند و یا اجرای عملیات ترور را مستقیماً بر عهده گرفته‌اند نیز باید شناسایی و مجازات شوند.

وی خاطرنشان کرد: در این پاسخگویی ترکیبی دیپلماسی فعال و استفاده از ظرفیت‌های موجود در سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی و کار قوی و هدفمند و منسجم رسانه‌ای نیز قطعاً مؤثر خواهد بود.

حجت‌الاسلام سالاری گفت: البته مراقب باشیم اسیر بازی‌های رسانه‌ای نشویم و در دام افراط و تفریط در تحلیل‌ها و موضع‌گیری‌ها نیفتیم.

وی ادامه داد: بدون تردید این حادثه معلول عوامل مختلفی است که ضعف‌ها و حفره‌های اطلاعاتی از آن جمله است؛ منتهی در وسط میدان جنگ آن هم جنگ ترکیبی دشمن نباید نوک حملات و انتقادات به سمت نظام اطلاعاتی کشور برود.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی افزود: از سوی دیگر باید بدانیم کسانی که بزدلانه و مرعوبانه ملت ما را از مجازات قطعی جانیان و خائنان بر حذر می‌دارند، دام دشمن را گسترده‌اند؛ اما مردم ما به پیروی از رهبر بصیر خود، خواستار مجازات قطعی آمران و عاملان این جنایت هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha