جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ آئین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی گفت: مسئولان استان باید برای خدمت بیشتر و بهتر به مردم به ویژه به محرومان و اهالی مناطق حاشیه‌ای پای کار آمده و شب و روز نشناسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در نشست شورای اداری استان که به‌منظور تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد برگزار شد، به تبیین اهمیت و جایگاه نمایندگی و پرچم‌داری ولایت در استان پرداخت و اظهار کرد: پرچم‌داری ولایت‌فقیه در استان باید موج‌آفرین بوده و سبب شود همه با تمام همت و توان به‌منظور برآورده کردن منویات و اجرای فرمایشات رهبری تلاش کنند.

وی با بیان اینکه البته مردم خراسان شمالی پیش از این بارها حضور در صحنه و گوش‌به‌فرمان ولایت بودن خود را اثبات کرده‌اند، افزود: این استان به رغم داشتن بیشترین فاصله از جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، سه هزار شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده و در عرصه دفاع از حرم نیز جوانان فراوانی از خراسان شمالی اعزام شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری با اشاره به اینکه مردم خراسان شمالی در میدان‌ها و عرصه‌های مختلف صبر و نجابت انقلابی و دینی خود را به منصه ظهور رسانده‌اند، اضافه کرد: مردم این استان هیچ‌وقت پشت نظام اسلامی و انقلاب را خالی نکرده و همیشه در صحنه حضور داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: برای چنین مردمی هر چقدر کار و خدمت کنیم باز هم کم است؛ از این‌ رو باید مدیران و مسئولان کلان کشور بیش از پیش به این مردم رسیدگی کرده و زمینه اجرای اقتصاد مقاومتی را در مجموعه استان فراهم کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری تصریح کرد: مسئولان استانی نیز باید برای خدمت بیشتر و بهتر به مردم به ویژه به محرومان و اهالی مناطق حاشیه‌ای پای کار آمده و شب و روز نشناسند؛ چرا که خدمت به خلق‌الله توفیق ذی‌قیمتی بوده و جایگاه ویژه‌ای نزد باری‌تعالی دارد.

وی همچنین بر تقسیم و توزیع عادلانه بودجه و امکانات تأکید کرد و گفت: باید مدیران و مسئولان به مناطق حاشیه شهرها توجه بیشتری داشته باشند و امکانات و خدمات را به‌صورت عادلانه توزیع کنند.

امام‌جمعه جدید بجنورد همچنین درباره برپایی نماز جمعه در مرکز خراسان شمالی، اظهار کرد: بعد از شکست ویروس منحوس کرونا، امیدوار هستیم حضور مردم به ویژه جوانان در نماز جمعه پرشورتر و بیشتر شود و این پایگاه و قرارگاه موجی را در بین اقشار مختلف مردم و خانواده‌ها ایجاد کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • طاهره محمد زاده IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
    0 0
    سلام علیکم بر شما ضمن تبریک بر شما که نماینده ولی فقیه هستید ببخشید از شما میخواستم پیغام من را به رهبر معظم برسونید اینکه اگر میشه رهبر به من لطف کنند و یک دیدار نزدیک با ایشان داشته باشم و یک یادگاری مثل انگشتر داشته باشم