پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
شجاعی

حوزه/ استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه نماینده ولی‌فقیه در استان و تریبون نماز جمعه با رفتار و کردار عاقلانه محور اصلی وحدت و همدلی در خراسان شمالی است، گفت: تریبون نماز جمعه با محوریت انسجام و همدلی صدها هزار میلیارد ارزش دارد که قابل تعویض با چیزی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی، امروز در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، اظهار کرد: استان خراسان شمالی به برکت خون سه هزار شهید و خانواده شهدا و ایثارگران، استانی است که مردمش در عمل ولایتمدار و با بصیرت هستند و آن‌گونه که لازم است در عرصه‌های مختلف حضور می‌یابد.

بیشتر بخوانید:

«نوری» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد می شود

وی در ادامه با اشاره به برکات مادی و معنوی سفر رهبر معظم انقلاب به استان، افزود: سفر مقام معظم رهبری در سال ۹۱ به خراسان شمالی اگر اتفاق نمی‌افتاد این استان دو دهه عقب می‌ماند.

شجاعی تصریح کرد: اعتبارات آن سفر پر خیر و برکت هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان در تمامی حوزه‌ها بود که باعث شد استان در مسیر پیشرفت و آبادانی گام بردارد.

وی خاطرنشان کرد: نداشته های استان از نظر زیرساختی به‌رغم تمامی کارهای انجام شده بسیار زیاد است اما همدلی و انسجام تمامی اجزای حاکمیت مهم‌ترین داشته استان است و برای حل مشکلات و تأمین نداشته های استان همه پای کار هستند.

شجاعی افزود: نماینده ولی‌فقیه در استان و تریبون نماز جمعه با رفتار و کردار عاقلانه محور اصلی اتحاد و همدلی در خراسان شمالی بود.

وی ادامه داد: تریبون نماز جمعه با محوریت انسجام و همدلی صدها هزار میلیارد ارزش دارد که قابل تعویض با چیزی نیست.

شجاعی اظهار کرد: در دو سال گذشته به واسطه انسجام اجزای حاکمیت،  وضعیت استان در شاخص‌های مختلف حوزه‌های اقتصادی، امنیتی و اجتماعی بهبود یافته است.

وی افزود: در حوادث مختلف مانند سیل سال گذشته، اغتشاشات به واسطه انسجام و مشارکت اجزای حاکمیت صدایی از استان شنیده نشد و به‌رغم تمامی مشکلات اقتصادی، انتخابات در خراسان شمالی با مشارکت بالا و کمترین تخلفات برگزار شد.

شجاعی گفت: در استان حتماً اختلاف‌نظر وجود دارد اما مسئولان به سطحی از بلوغ رسیده‌اند که هدفشان تنها توسعه استان است؛ به‌گونه‌ای که فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت اجزای حاکمیت در استان خراسان شمالی در عمل دیده می‌شود.

گفتنی است، در این مراسم با قدردانی از خدمات ۹ ساله حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در سمت نمایندگی ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امامت جمعه بجنورد، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha