پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
علی اکبری

حوزه/ رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: نمایندگی ولی‌فقیه و امام‌جمعه مرکز استان ظرفیت بسیار بزرگ برای اعتلای فرهنگ دینی و انقلابی منطقه دارد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد حاج علی‌اکبری، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، امروز در آئین تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، با قدردانی از خدمات و زحمات حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در استان، اظهار کرد: نمایندگی ولی‌فقیه و امام‌جمعه مرکز استان ظرفیت بسیار بزرگ برای اعتلای فرهنگ دینی و انقلابی منطقه است.

بیشتر بخوانید:

«نوری» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد می شود

وی افزود: این موهبت هم هدایت دینی را از سوی مقام معظم رهبری در منطقه بر عهده دارد و هم پشتوانه بزرگ برای مسئولان استان برای پیشبرد سیاست‌های آنان است و ناظری امین برای حرکت در مسیر انقلاب اسلامی با سرعت بالا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبری خاطرنشان کرد: در اقشار مختلف مردم و مسئولان استان خراسان شمالی روحیه قدرشناسی نسبت به جایگاه نماینده ولی‌فقیه در استان وجود دارد.

وی همچنین با تبریک انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری به‌عنوان نماینده جدید ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه جدید بجنورد، اظهار کرد: حجت‌الاسلام نوری از صلاحیت علمی و عملی برای انجام مسئولیت برخوردار است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبری در ادامه با اشاره به سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی در مهرماه سال ۹۱، اظهار کرد: سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به خراسان شمالی نقطه عطفی برای استان بود و دستاورد معنوی سفر ایشان به این استان برای کل کشور مثال‌زدنی است.

وی تصریح کرد: مسئله تمدن اسلامی برای نخستین بار در جمع جوانان استان خراسان شمالی مطرح شد که نشان‌دهنده ظرفیت بالای استان برای طرح مسائل اساسی و بنیادین است.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبری اضافه کرد: بیان مسئله آموزش فلسفه به کودکان، مسجد و جوانان، ارتباط مسجد با بسیج و کانون‌های فرهنگی از سوی مقام معظم رهبری در سفر به خراسان شمالی یکی از منابع اصلی برای پیدا کردن کلید حقیقی است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: وحدت و همدلی اقوام مختلف در استان خراسان شمالی مثال‌زدنی است که باید از آن به‌خوبی صیانت شود.

گفتنی است، در این مراسم با قدردانی از خدمات ۹ ساله حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در سمت نمایندگی ولی فقیه در خراسان شمالی و امامت جمعه بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری به عنوان نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد معرفی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha