پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام رضا نوری- امام جمعه موقت بجنورد

حوزه/ یک منبع آگاه گفت: حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، امام جمعه موقت بجنورد به عنوان جایگزین حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد انتخاب خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد پس از ۸.۵ سال امامت جمعه بجنورد و ۴.۵ سال نمایندگی ولی‌فقیه در این استان، امروز ۳۰ آبان از مردم خراسان شمالی خداحافظی کرد.

بیشتر بخوانید:

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خداحافظی کرد + دلایل استعفا

یک منبع آگاه درباره جایگزین حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی، به خبرنگار ما گفت: حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، امام جمعه موقت بجنورد به عنوان جایگزین حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی انتخاب خواهد شد.

وی اظهار کرد: از مدت ها قبل بحث خداحافظی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی مطرح بود و گزینه های مختلفی هم به عنوان جایگزین مطرح می شد، اما انتخاب حجت الاسلام والمسلمین نوری تقریباً قطعی شده است. البته تا زمانی که حکم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بجنورد از سوی رهبر معظم انقلاب صادر نشود، این انتصاب قطعیت نمی یابد.

حجت الاسلام والمسلمین نوری، مسئولیت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خراسان شمالی، تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد و تدریس در حوزه علمیه را در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید:

شنیده ها حاکی از آن است که مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، به زودی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • امان الله تفضلی IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
    1 1
    سلام از انتخاب بجا مقام معظم رهبری طلبه جوان بجنوروی و تحصیل کرده را تشکر میکنم بلاخره بعد انقلاب اسلامی اولین امام جمعه خراسان شمالی یک فرد جوان بجنوردی از جنس خود انتخاب شدندمباک است اقا تشکر مخصوص دارم .خداوند نگهدارتان باشد .
    • محمود IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
      0 0
      سلام احتراما همه شان خوب بود ه اند قومیت و بومیت ملاک نیست
  • صادق عامری IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۸
    0 0
    انتصاب به جا و شایسته .مرد حکیم با سواد و از همه مهم تر بجنوردی بودن آن است. انشاءالله همیشه سالم وسلامت و به فکر مردم باشند .از رهبری هم تشکر فراوان دارم