جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شهید فخری زاده

حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی گفت: شهادت شهید فخری زاده ها نشان گر همکاری آژانس انرژی اتمی با سازمان های تروریستی است و دولت باید در همکاری با سازمان هایی که برای رژیم صهیونستی جاسوسی می کنند، تجدیدنظر کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، نسرین رضوی، امروز در مراسم بزرگداشت شهید فخری زاده که به صورت مجازی، در مدرسه علمیه الزهرا (س) ارومیه برگزار شد، با بیان این که دشمن خیال نکند که با شهادت امثال فخری زاده ها می تواند جلوی پیشرفت ملت ایران را بگیرد، اظهار داشت: علی رغم این که دشمن بارها تجریه کرده که با قدرت مادی نمی تواند در مقابل ایمان ملت ایران بایستند، اما می خواهد با ترور در دل مردم ایجاد رعب وحشت بکند، غافل از این که شیعه امام زمان به غیر از گناهانش از چیز دیگری نمی ترسد.

وی با اشاره به این که امام خمینی (ره) فرمودند: این انقلاب باید زنده بماند، این نهضت باید زنده بماند، ادامه داد: بر اساس این بیانات راهی که شهید فخری زاده ها انتخاب کردند هرگز متوقف نمی‌شود و تا دستیابی به نقطه نهایی یعنی رسیدن به تمدن نوین اسلامی با سرعت ادامه می یابد.

استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی با بیان این که شهادت پدر هسته ای ایران در کمتر از یکسال بعد از شهادت سردار سلیمانی داغ بزرگی بود و قطعا دشمن تقاص سختی را خواهد داد، اضافه کرد: شهادت شهید فخری زاده ها نشان گر همکاری آژانس انرژی اتمی با سازمان های تروریستی است و دولت باید در مورد همکاری با سازمان هایی که در قالب بین اللملی برای رژیم صهیونستی جاسوسی می کنند، هوشیار باشد؛ حرکت مجلس در تصویب ادامه غنی سازی و خروج از پروتکل الحاقی مورد تقدیر است.

وی با تصریح بر این که ترور دانشمند هسته ای به ما ثابت کرد که دشمنان قسم‌ خورده ما از هیچ کوششی برای ضربه زدن به استقلال و پیشرفت ایران اسلامی مضایقه نخواهند کرد، گفت: قرآن کریم صفات قوم یهود را سنگدلی و دشمنی سر سخت با مسلمانان عنوان کرده است و امروز رژیم کودک کش اسرائیل همه آن خصلت ها را داراست که به هیچ عقل و منطقی پایبند نیست و دشمنان انقلاب صراحتا اعلام می کنند که برای مقابله با نظام اسلامی باید دانشمندان آن ها را به صورت خاموش ترور کنیم تا ایران پای میز مذاکره با آمریکا بنشیند.

رضوی با اشاره به این که دین اسلام دین صلح، سازگاری و هم زیستی مسالمت آمیز با همه ادیان و اقوام است، اما هرگز اجازه ذلت و حقارت را نمی دهد، تصریح کرد: مذاکره با هر کشوری باید از جایگاه عزت و شرف باشد. دشمن بهترین دانشمندان و سرداران ما را به شهادت ررساند، اما هنوز عده ای به دشمن دلخوش هستند.

وی گفت: اصل اول در مقابل دشمن ایستادگی و مقاومت است و باید آنقدر قوی باشیم که دشمن از ما حساب ببرد و برای گرفتن انتقام لازم است با استفاده از روش های اساسی کشور را به سمت پیشرفت و تولید سوق دهیم تا در زمان مناسب پاسخ کوبنده و پشیمان کننده به دشمن بدهیم.

استاد حوزه علمیه خواهران آذربایجان غربی در پایان گفت: عده ای ما را به هضم شدن در جامعه جهانی دعوت می کنند که بارها جنایت و خیانت های آن ها را علیه بشریت دیده اند و به چشم خود مشاهده کرده اند که همین سازمان های بین المللی به رژیم صهیونستی مدال افتخار داده اند، اما از مشکلاتی که در اثر معامله با جامعه جهانی برای کشور به وجود آمده چشم پوشی می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha