شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام دیرباز

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین دیرباز گفت: انقلاب اسلامی در گام دوم و در اوج توطئه های چندبعدی و پیچیده سیاسی، امنیتی و اقتصادی دشمنان مستکبر بشریت، به توان دانشگاه و دانشجویان آگاه، مؤمن و بصیر خود متکی است و به آن می بالد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو پیامی بدین شرح صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

آن چیزی که ما از محیط دانشجویی‏ مان انتظار داریم، پیشرفت علم، پیشرفت اندیشه سیاسی، عمق اندیشه دینی و ایمان دینی، عمق معرفت دینی و روشن‏ بینی دینی، دست‏ یافتن به قلمروهای جدید هم در زمینه علم، هم در زمینه سیاست و هم در زمینه معرفت دینی در محیط دانشجویی است.

(مقام معظم رهبری مدظله العالی)

شانزده آذر؛ یادآور به خاک و خون کشیده شدن سه دانشجوی فرهیخته‌ میهن، به دست دژخیمان پهلوی است که در اعتراض به سفر رئیس جمهور آمریکا به پا خاسته بودند و این روز، روز دانشجو نام گرفت و سندی شد بر استکبارستیزی و حق محوری دانشجویان ایرانی.

امروز انقلاب اسلامی در گام دوم و در اوج توطئه های چند بعدی و پیچیده سیاسی، امنیتی،اقتصادی دشمنان مستکبر بشریت، به توان دانشگاه و دانشجویان آگاه و مومن و بصیر خود متکی است و به آن می بالد؛ دانشگاهیانی که شهدایی چون شهریاری، علی محمدی، احمدی روشن و تهرانی مقدم و دیگر شهدای جهاد علمی را تقدیم آستان الهی نموده اند.

این روزها هم دانشگاه متعهد و انقلابی، شهید فرهیخته‌، دکتر محسن فخری زاده را تقدیم آرمان های انقلاب اسلامی و ملت ایران و جبهه مقاومت نمود که یاد این شهید عزیز را گرامی می داریم.

امسال با شیوع ویروس منحوس کرونا، نهاد علم و دانش شرایط متفاوت و دشواری را تجربه می کند، که امید است با درخشش اندیشه و همت دست های دانشمندان این مرزوبوم، کشور سرشار از سلامتی و شادابی گردد.

اینجانب با تبریک روز دانشجو، مراتب احترام و ادب صمیمانه خود را به حضور عموم دانشجویان کشور به ویژه دانشجویان متدین، پرنشاط و اندیشمند دانشگاه های استان آذربایجان غربی تقدیم می دارم و از خدای متعال سعادت، شادکامی و موفقیت روز افزون را برای تک تک شما عزیزان مسالت می کنم و امیدوارم در مسیر تحقق اهداف بزرگ انقلاب اسلامی و رهنمودهای امام راحل و رهبری عزیز انقلاب و اعتلای جمهوری اسلامی سربلند و سرافراز باشید.

عسگر دیرباز، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان

انتهای خبر/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha