جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ماموستا سرخابی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: زحمات و تلاش های بی پایان ماموستا سرخابی که از منادیان وحدت امت اسلامی در مسیر خدمت به اسلام و انقلاب و پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و ترویج معارف دینی بود فراموش نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در پی درگذشت ماموستا ابراهیم سرخابی، امام جمعه سابق اهل سنت نقده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت پیرانشهر پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بِسم الله الرّحمن الرّحیم

انا للّه و انا الیه راجعون

درگذشت روحانی انقلابی، مجاهد و از جانبازان هشت سال دفاع مقدس جناب ماموستا ابراهیم سرخابی(رحمةالله علیه‌) موجب تألم و تاسف گردید.

زحمات و تلاش های بی پایان این روحانی تلاشگر و از منادیان وحدت امت اسلامی در مسیر خدمت به اسلام و انقلاب و پیروی از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و ترویج معارف دینی برجسته و نمایان بود.

یقیناً یاد و خاطره این روحانی انقلابی که سال ها در سنگر امامت جمعه اهل سنت شهر نقده و مسئولیت دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت پیرانشهر و نقده به ترویج اتحاد و همدلی امت اسلامی  پرداخته است از یادها و دلها نخواهد رفت.

اینجانب این ضایعه بزرگ و فقدان آن مرحوم را خدمت جامعه محترم اهل سنت استان، روحانیون و بالاخص بیت مکرم آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال رحمت واسعه الهی را برای ایشان و برای بازماندگان، شکیبایی و بردباری مسألت می‌نمایم.

رحمت و غفران الهی بر او باد.

سید مهدی قریشی

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه

انتهای خبر./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha