جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر/ مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره استانی علامه حلی آذربایجان غربی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: حوزه‌های علمیه در ضمن تعلیم معارف دین به طلاب، آن‌ها را برای نوشتن کتب و مقالات دینی و علمی با قلم رسا و شیوا جهت استفاده عموم مردم آموزش دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، امروز در مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره علامه حلی (ره) حوزه علمیه آذربایجان غربی که در مصلای امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، ضمن تقدیر از برگزاری این جشنواره، اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که حوزه‌های علمیه با آن مواجه است ضعف در نوشتن مقالات می باشد که برگزاری چنین جشنواره‌ هایی می‌تواند این مشکل را برطرف کند.

وی افزود: حوزه‌های علمیه در ضمن تعلیم معارف دین به طلاب، آن‌ها را برای نوشتن کتب و مقالات دینی و علمی با قلم رسا و شیوا جهت استفاده عموم مردم آموزش دهند.

 امام جمعه ارومیه در ادامه به بیان اهمیت مسئله پژوهش و نگارش در دین اسلام پرداخت و گفت: دین اسلام برای مسئله نوشتن ارزش و اهمیت زیادی قائل شده است و خداوند در قرآن به قلم و آنچه با آن نوشته شده است قسم می‌خورد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر شخصی نوشته‌ای به اندازه یک برگ کاغذ از خود به جا بگذارد که مردم از آن بهره‌مند شوند، در روز قیامت این برگ کاغذ بین او و آتش جهنم قرار خواهد گرفت و او را از دوزخ نجات می دهد.

انتهای خبر./

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha