شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پیام تسلیت

حوزه/ در پی شهادت شهید سرلشکر پاسدار استوار، سپاه فجر استان فارس پیامی تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، سپاه فجر استان فارس در پی شهادت شهید سرلشکر پاسدار شهید عبدالرسول استوار پیامی تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است؛

سمه تعالی

سردار سرلشکر پاسدار شهید عبدالرسول استوار، نام خویش را در مسیر حقانیت انقلاب اسلامی معنا نمود. او نمونه ای از پرورش یافتگان در مکتب اسلام ناب بود که از آغاز مجاهدت تا پایان حیات جسمانی خویش با ثبات قدم، وصول به اهداف متعالی را دنبال می نمود.

سردار شهید استوار، تعالیم اسلام انقلابی و آموزه های اندیشه مطلق ولایت فقیه را دستمایه حرکت خود می دانست و همواره با اعتقاد راسخ،  اراده استوار و رفتار الهی، با خصم زبون در درون و بیرون مبارزه می نمود و در این صراط نیز از بذل جان ابایی نداشت، چون او، فدای جان را برای اسلام یک(حداقل) در برابر(حداکثر) می دانست. تا اینکه امروز جان عزیز او به سوی جانان پر کشید و به یاران شهیدش پیوست. او با سعادت زیست و با سعادت رفت. سپاه فجر استان فارس همنوا با ملت بزرگ ایران و مردم شریف و شهید پرور فارس فقدان آن سردار عزیز را به محضر حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و بیت شریف ایشان تسلیت عرض نموده و وصول او به آرزویش در جوار شهیدان را تبریک می گوید. رضوان خدا بر او باد.

روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha