پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آرم جامعه مدرسین

حوزه/ جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر خوشنویس را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، متن پیام تسلیت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر خوشنویس به این شرح است:

مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۱۴

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت استاد برجسته حوزه علمیه و عضوهیئت علمی مجمع جهانی اهل بیت ابو الشهید مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمد جعفر خوشنویس (جعفر الهادی ) رحمةالله علیه موجب تالم و تاثر گردید.
ایشان نویسنده ای متفکر ،مترجمی مسلط  و فقیهی ژرف اندیش بودند که در نشر و ترویج معارف اسلامی در ایران و دیگر کشورهای اسلامی نقش به سزایی داشتند.

سالها تدریس در حوزه و دانشگاه و تالیف مقالات فقهی و علمی در زبان های عربی و فارسی  و همچنین تربیت  شاگردان و فضلای بسیاری  در حوزه های علمیه ، بخشی  از مجاهدت های این عالم بزرگوار است. این عالم دانشمند از صاحب نظران و کارشناسان علوم  حدیث ، کلام و ملل و نحل بودند که  در تاسیس مرکز تخصصی علوم حدیث حوزه علمیه قم تلاش‌های بسیاری انجام داده و آثار گرانقدری را به رشته تحریر درآوردند . این عالم انقلابی از همراهان و یاوران راستین انقلاب اسلامی بودند و در انتقال معارف انقلاب به مشتاقان و علاقه‌مندان به انقلاب اسلامی فعالیتهایی بین المللی داشتند .

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم رحلت این عالم پرهیزگار  را به محضر حضرت بقیة‌الله الاعظم (عجل‌الله‌ تعالی فرجه الشریف)، مقام معظم رهبری«مدظله العالی»، مراجع عظام تقلید «دامت‌برکاتهم»، حوزه‌های علمیه و همچنین به بیت مکرم و شاگردان و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن عالم وارسته علو درجات، غفران و رحمت الهی را از خداوند متعال خواستار است.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمد یزدی

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha